TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

 #87686  av sw20
 
det skal e se!!!!!!!! :evil:

 #87697  av 2r-e-rik
 
Fredrik skrev:Jeg kan jo ramse opp litt som jeg veit om.. Alt på lista har no å si på EU kontroll, men men..

*Bytte front rute/pussere
*HÃ¥ndbrekk wire (min er borte)
*MASSE rust
*Litt småfeil i det elektriske (dårlig jording)
*DÃ¥rlig endeledd/tannstang
*Forstillingskontroll/bytte forstilling
*Bytte bremseklosser, bremseskiver og bremsevæske (ikke no problem sånn sett, men greit å for gjort det)
*Nye vinterdekk/sommerdekk (noen nye felger hadde også gjort seg)
*Fikse lekkasje (har hatt 5cm med vann på det verste)
*Girkasse burde kanskje vært tatt en liten titt på
*Motoren er ikke helt go (det har den ikke vært siden jeg satte den inn heller)
*"Vinduheiser" på førersiden
*Blinklys (nei, forresten det fiksa jeg.. CD-spilleren slo seg nemlig av når jeg skulle blinke litt)

Har med andre ord lyst på ekstrajobb så jeg kan få litt mer fart på sparinga mi! Trenger ny bil :P

Skulle golfen streike helt har jeg alltids en sykkel!
har du ikke noen kamerater som ordner eu godkjenninga for deg a???
eller ta den innom ett pakkis verksted å spørre om det er greit for en 500lapp???

 #87698  av sw20
 
:x

blir gal av enkelte på tvèn
Sist redigert av sw20 den 09 feb 2005 22:19, redigert 1 gang totalt.

 #87699  av 2r-e-rik
 
sw20 skrev:her goes... ååååå ho blir så rabiat!!!!!! :mrgreen:

det e ho til venstre....
du veit... nå som du alikevell har lakt ut 2 bilder så kan du jo like gjerne legge ut flere...
bedre å få tilgivelse enn tilatelse!!!!!!!!!

 #87700  av sw20
 
e blir så provosert når e høre det han sir han der i grå derss som sitte å vifta med handa heile tida... løvik eller noe.

han ana jo knapt ka en vei e en gang ååååå noen som kan å snipe...

samfertselmenister som ikkje liker å aette seg inn i bilen sin :shock: :shock:

sitter å puster tungt.... dette har e ingen ord til før e får tenkt meg litt om... :x

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

 #87705  av sw20
 
e så enig med ho dama!!!

 #87708  av bose
 
incoming!!!!!.............kærri kærri

 #87714  av Fredrik
 
Det er helt IDIOTISK a løvik og påstå at vi kunne hatt opptil 1000 dødsfall i trafikken hadde det ikke vært for bøtene!!
JA, til mer sikrere biler sier nå jeg! OG nye veier! DA hadde vi redusert dødsulykkene på norske veier!

Høyere bøter har den effekten at de som har penger eller driter i trafikksikkerhet ler a bøtesatsene, men så har vi dem som blir redde og lusekjører! Er lusekjørere no vi vil ha FLER a?? Det skaper jo bare enda flere dristige forbikjøringer!!

Også er det jo dissa digital fotoboksene da! Og der var jeg 110% enig med hu Moe dama!
Du kommer på en strekning du veit det er digitale fotobokser og havner bak en som lusekjører.. Hva må du gjøra? Jo, du må ligga bak og IRRITERE deg! Kjører du forbi risikerer du å få bot pga for høy gjennomsnitts hastighet!

Hva tenker dem med? Ser dem i det hele tatt på no annet enn penger inn og penger ut?!

Jeg gleder meg til valget hvertfall.. Har allerede bestemt meg hva jeg skal velge!

 #87731  av Remi
 
Fredrik skrev: Jeg gleder meg til valget hvertfall.. Har allerede bestemt meg hva jeg skal velge!
Va velger du da? Frp ? dem som står for at du skal betale sjukehus regninga sjøl ?
Folk som stemmer frp skjønner jeg meg ikke på. har dere lest partiprogrammet demmes? regner bare med du stemmer frp :D

 #87735  av FireWalk
 
De sier ikke at du må betale sykehus regningen din selv :) FRP vil derimot ruste opp sykehusene betydelig så vel som veinettet og eldreomsorgen ved å ta litt fra oljefondet. Man får jo regning fra sykehuset når man blir skadet i dag og... Når jeg krajet MR2en min i fjor så kom jeg jo ut fra sykehuset med en regning i hånden.... det var jo kjekt! :p Men betaler gladelig en regning og får det overstått enn å gå i månedsvis i KØ... og det var vel det FRP ville frem til også, å få bukt med de lange køene..

 #87739  av VeilSide
 
Remi skrev:
Fredrik skrev: Jeg gleder meg til valget hvertfall.. Har allerede bestemt meg hva jeg skal velge!
Va velger du da? Frp ? dem som står for at du skal betale sjukehus regninga sjøl ?
Folk som stemmer frp skjønner jeg meg ikke på. har dere lest partiprogrammet demmes? regner bare med du stemmer frp :D
Ser ingen problemer med at folk må betale operasjoner selv. Du har lest partiprogrammet? Hva skjer om en person trenger operasjon for å overleve men ikke har penger? Jeg kommer til å stemme FRP.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/02/08/422778.html

 #87752  av Marlboro
 
Frp foreslår å bruke flere hundre milliarder fra oljefondet over noen få år...penger som skal gå til VÅRE pensjoner.... Eller hva med når du får noen kompliserte brudd i foten..blir ikke noen hundrelapper ekstra å betale det vettu, blir hundretusener ekstra. FRP er så populistiske..sier bare det de vet folk vil høre, selv om politikken er 100% økonomisk urealistisk.

 #87756  av sindrejl
 
Marlboro skrev:Frp foreslår å bruke flere hundre milliarder fra oljefondet over noen få år...penger som skal gå til VÅRE pensjoner.... Eller hva med når du får noen kompliserte brudd i foten..blir ikke noen hundrelapper ekstra å betale det vettu, blir hundretusener ekstra. FRP er så populistiske..sier bare det de vet folk vil høre, selv om politikken er 100% økonomisk urealistisk.
enda en som ikke har lest partiprogrammet? ;) I have.

 #87765  av Marlboro
 
sindrejl skrev:
Marlboro skrev:Frp foreslår å bruke flere hundre milliarder fra oljefondet over noen få år...penger som skal gå til VÅRE pensjoner.... Eller hva med når du får noen kompliserte brudd i foten..blir ikke noen hundrelapper ekstra å betale det vettu, blir hundretusener ekstra. FRP er så populistiske..sier bare det de vet folk vil høre, selv om politikken er 100% økonomisk urealistisk.
enda en som ikke har lest partiprogrammet? ;) I have.

Jo jeg har lest det, men synest det var bare bullshit. Bare populistisk tull for å trekke lettlurte velgere. Synest nå jeg da. Stem hva dere vil bare få den superrasshølet bondevik vekk. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

 #87771  av angrykid
 
Marlboro skrev:Frp foreslår å bruke flere hundre milliarder fra oljefondet over noen få år...penger som skal gå til VÅRE pensjoner....
Du snakker veldig varmt om lettlurte velgere, men tror du virkelig, helt innerst inne, at oljefondet kommer til å bli brukt som en pensjonskasse? Det er virkelig å håpe på for mye. Er du heldig, og da snakker vi heldig med store bokstaver, så vil nok oljefondet bli brukt til å ruste opp velferdstjenesten i Norges land, kanskje få en bukt med kriminalitet, og kanskje, men bare kanskje, få økt fokus på å få hjulpet narkomane tilbake til livet.. Jeg sier KANSKJE.. pga jeg tror, at det oljefondet aldri kommer til å bli rørt.. så sant det ikke blir inflasjon i Norge. Om det gjør det, så må staten inn å redde mange av de folka som pr i dag lider som gjeldsslaver. De har opptil 2-5 mill i huslån, hvordan tror du dette kommer til å ta seg ut om renta stiger med 5%? Dem kommer til å slite som fan.
Sist redigert av angrykid den 10 feb 2005 12:21, redigert 1 gang totalt.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 1140