TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

 #87654  av sw20
 
skal prøve å dempe meg litt :oops:

 #87655  av Ã¸xseth
 
min bil hadde vertfall ikke blitt godkjent, må ha ny styrekule og hjullager framme.

 #87660  av Fredrik
 
Jeg kan jo ramse opp litt som jeg veit om.. Alt på lista har no å si på EU kontroll, men men..

*Bytte front rute/pussere
*HÃ¥ndbrekk wire (min er borte)
*MASSE rust
*Litt småfeil i det elektriske (dårlig jording)
*DÃ¥rlig endeledd/tannstang
*Forstillingskontroll/bytte forstilling
*Bytte bremseklosser, bremseskiver og bremsevæske (ikke no problem sånn sett, men greit å for gjort det)
*Nye vinterdekk/sommerdekk (noen nye felger hadde også gjort seg)
*Fikse lekkasje (har hatt 5cm med vann på det verste)
*Girkasse burde kanskje vært tatt en liten titt på
*Motoren er ikke helt go (det har den ikke vært siden jeg satte den inn heller)
*"Vinduheiser" på førersiden
*Blinklys (nei, forresten det fiksa jeg.. CD-spilleren slo seg nemlig av når jeg skulle blinke litt)

Har med andre ord lyst på ekstrajobb så jeg kan få litt mer fart på sparinga mi! Trenger ny bil :P

Skulle golfen streike helt har jeg alltids en sykkel!

 #87661  av sw20
 
ka modell e ditte???? :shock:

 #87663  av Fredrik
 
Samma årgang som meg, 85..

Skulle egentlig bare bli brukt som øvelses bil, men hadde ikke råd til bil da jeg fikk lappen... :(

Kan vel også innrømme at en del er sjøl forskyldt :roll:

 #87664  av sw20
 
kor mye du har spart for å få de bil no da????

knallbra prosjekt foresten...

 #87665  av Fredrik
 
sw20 skrev:kor mye du har spart for å få de bil no da????

knallbra prosjekt foresten...
Takker for komplimentet :D

Med feriepenger så har jeg ca. 27000,- (har ikke fått kalkulert ut 100%, men er ganske nøyaktig).. Fortsetter jeg sparinga kun på lønna som elektriker-lærling vil jeg ikke nå målet før i desember.. Det er tross alt 10 mnd unna.. Med andre ord.. Lenge til jeg cruiser rundt i MR2...

 #87666  av sexten
 
for å se på den positive siden så er desember/januar perfekte måneder å kjøpe MR2 i.
stort utvalg og forholdsvis billige priser.
så kan du jo eventuelt bruke vinteren til å pusse på/style/tune bilen din :)

 #87668  av Fredrik
 
sexten skrev:for å se på den positive siden så er desember/januar perfekte måneder å kjøpe MR2 i.
stort utvalg og forholdsvis billige priser.
så kan du jo eventuelt bruke vinteren til å pusse på/style/tune bilen din :)
Ja, har tenkt den tanken å... Men min MR2 kommer ikke til å stå stille på vinteren... Derfor ser jeg det også som en fordel at jeg prøver å få tak i en på sommeren/høsten for å lære bilen litt å kjenne før den første snøen atter en gang kommer..
Mulig MR2`n ikke er no problem og kjøre på vinteren, men jeg liker å ha kontrollen over bil og ikke motsatt ;)

 #87669  av sw20
 
sikkert ikkje så domt... får du ikkje lån i banken mår du har spart opp såpass da?? ingen av foreldra dine som kan hjelpe til i lånet da kausjonere eller ka det hete...

er heldivis ferdig med lånet på min i sommer...

 #87673  av Fredrik
 
Mulig jeg kunne tatt opp lån uten kausjonist nå (muttern kunne ikke stille som kausjonist og jeg syns det er litt frekt og spørre andre i familien om det).. Vil jeg ta opp lån? Tjaaa.. Jeg ville det først, men klarer jeg å spare meg opp til bil på under ett år vil jeg heller det..


BTW: Ingen som har noen bra filmer å legge ut? Kjeder meg grusomt mye akkurat nå :(

 #87676  av Ã¸xseth
 
du kan jo ta ut baksetene, da får du en to seter slik som en mr2. da kan du kruse rundt i wanabee mr2èn din og prøve å dra litt damer med og si at du har en toseter cupe/rodster

 #87678  av Fredrik
 
:lol: :lol:

Og da sier vi takk til deg :P

 #87683  av Fredrik
 
OBS OBS: Tema på Holmgang er de nye bøtesatsene!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 1140