TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #465272  av Makk
 
ArildM skrev:Obs obs:
https://www.motor.no/aktuelt/na-ma-du-b ... ken/242615

Fritt valg av bompengeselskap i Norge! Er allerede lei av at flere og flere selskap skal ha betalt av oss hver mnd. Sikkert genialt med faste driftsinntekter, men det kan de bare se langt etter for min del i alle fall så lenge andre ikke kjører denne modellen.

Greit så er det "bare" 5,- hver mnd, og det tar 40mnd før de har spist opp ditt depositum på 200,-, men hvem sier at de ikke plutselig skrur opp til bare 9,- hver mnd? Og så 19,-?

Teller enda en dag jeg er glad jeg bor en plass uten bommer og kjører firmabil om jeg skal gjennom noen :lol:

Anus end of nowhere, men får i vertfall gleden av å vite at minst mulig av mitt skusles bort på evig krig for USA, korrupte politikerjævler eller late knivstikkere :p


Igjen, som jeg sier, store mager i glasshus som skal ha sin lønn, null verdiøkning, kun prisøkning, kjør boykott så best man kan.
 #465274  av ArildM
 
Alt skal leies, ingenting skal eies :lol:
Uaktuelt å betale for å leie en autopass brikke...
Svært sjeldent jeg passerer autopass, er kanskje 2-3 ganger i året i Trondheim så da kjører jeg heller uten brikke hvis alle selskapene på sikt skal ha mnd avgift får å ha autopass brikke
 #465275  av Makk
 
Det er helt sykt blitt, det du sier der er allerede på vei, byene er verst, men her reklamerer dem for at du skal leie barneklær, billig-drill på clas-ohlson og til og med gaming pc'en din....

Brenn i skogens helvette, her skal det eies, nåde den som kommer hit å prøver forsyne seg ! :D
 #465276  av Makk
 
Alt i regi av Klaus Scwhab "You shall eat zhe bugz and live in zhe podz!"

Han fyren der? Om jeg ser han her, jeg tar han, fy faen... Og for det forventer jeg fredspris for da har jeg faen meg reddet menneskeheten !
 #465305  av ArildM
 
Tester nyeste versjon av forumet :D
 #465308  av ArildM
 
Bra å høre, jeg skal tweake litt instillinger og oversette en del ting, så håper jeg det blir bra.
Skal også være mer mobilvennlig, samt støtte smileys fra mobiltastatur, gjenstår å sjekke.
 #465309  av ArildM
 
Ny måte å poste Youtube videoer på:
Eksempel:
Kode: Velg alt
[media]https://www.youtube.com/watch?v=MEzU1HvBo6Y[/media]
Gir dette:


Skal være enklere enn før. Selve media knappen vil ikke vises korrekt, må sjekke hvorfor.
 #465310  av ArildM
 
Test fra telefon 😎
 #465312  av magnesmurf
 
PÃ¥ pc:
Søk fanen, hvor man finner sine innlegg, nyeste innlegg osv.
Denne undermenyen har havnet litt nedendfor søk fanen, over contact fane, og undermeny forsvinner 4 av 5 ganger hvis man ikke er rask med musa :wink:
 #465317  av ArildM
 
Fikset.
Det meste av oversettelser skal være greit også nå.
Siste som gjenstår er å få forumet til å sende ut epost, feks ved glemt passord.
 #465323  av OleST
 
Jaggu blitt nytt og fresht her i spøkelsesbyen :lol:
 #465324  av ArildM
 
Heiheihei, bare 50% av de aktive brukerne som er klubbledere!
Vi har i alle fall aktivitet der andre forum er nedlagt :lol:
 #465341  av Makk
 
Forumet består, den dagen du skal måtte vise trynet, anus og stamtavla di for å få lov å poste bilder av katta di på losermedia så er vi her klar til å rakke ned på deg :lol: :lol:
  • 1
  • 1125
  • 1126
  • 1127
  • 1128
  • 1129
  • 1138