TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #465477  av Makk
 
Husk å sette på igjen forsikringen på doningene deres for nå kommer sola 8) 8) meldt pangvær i påska å jeg skal på toyota med prosjektet mandag :D
 #465481  av celicat23
 
Her går fortsatt snøhaugene opp til ruta på bilen, men første dagen med over 10 varmegrader så finner jeg frem hageslangen og vanner den jævla snøen. Er 100% ferdig og lei av vinteren. Har allerede starta det årlige rituale med å se på cab'er til salgs på finn :roll: :lol:
 #465483  av ArildM
 
14minus her også i dag. Ikke heelt på vårstemninga riktig enda :lol:
Min fornuftige forståelse av at det er 9mnd med drittvær gjorde at jeg tenkte 40års krisa måtte bli en turbomatet 4x4 stasjonsvogn. Så kan jeg i alle fall bruke morobilen hele året? :lol:
Men regner ikke med at jeg blir fornøyd i all evighet uansett

Forumteknisk:
Har fjernet en bug som gjorde at alle opplastede bilder ble superkomprimert.
Også endret verdiene for avatar/brukerbilde slik at du ikke er begrenset til maks 12kb bildestørrelse. Max dimensjon er 150x150.
 #465489  av ArildM
 
Meg som kjører rundt i en Caldina N-spec , på utkikk etter bønder med vanlig Caldina GT-Four 8)
Men som samtidig innser at jeg er den eneste i Norge med nevnte bil :lol:
Jaja, la oss nå håpe på skilter i første omgang :mrgreen:
 #465500  av ArildM
 
Ta på deg dreneringsoppdrag så har du masse masse oppdrag? 😀
 #465501  av Makk
 
Ja du kan jo tro det :D

Graving i dag til andre er ikke så veldig enkelt, du må hente inn kabel og avløpskart til hver eneste plass du tenker spade i marka litt, gjør du ikke det og graver av vann eller fiber, ja da får du æren av å dekke det selv og hele overtidsgjengen kommer, midt i påska slik dem får ekstra fakturering gjør dem gjerne :lol: :lol:

Har du stempla å signert kart fra kommunen og du graver av hva som helst, jaja, kommunen får regninga :D

Det er mer enn nok folk i bygda som maser, det koster store penger å leie gravetjenester og den her skapningen har vi spart inn i vår familie sikkert femti ganger, men det bare står nå som både jeg og faderen å onkler å slikt alle har nye dreneringer å innkjørsler, murer å alt.

Og hva skjer om det blir hentet inn av deg, kommunen finner ut du graver svart.

Hva skjer om kundene henter disse kartene? Lettere å slippe unna, men det var ikke du som henta inn kartet så du sitter fortsatt med ansvaret :D

Det der er skummelt som faen hehehe
 #465502  av ArildM
 
Hehe, da skjønner jeg deg godt.
Er vel slik det har blitt i dag :roll:

Lykke til med salget, skulle tro det der var noen som ville ha. Utrolig kjekk sak som du sier :)
 #465505  av Makk
 
2 av 3 lykker i livet er oppnådd.

HÃ¥ret henger her enda i en alder av 37.

Skinndressen passet fint etter vinteren på an bollerud.

Toyotan er nesten klar for svv.

Nyt sola :lol: :lol:
 #465506  av ArildM
 
HÃ¥ret faller av, men dressen passer i alle fall for min del :lol:

Og Caldinaen drar opp en tusenlapp eller to i uka bare pga kursen på krone vs euro. Så innen jeg skal hente den har den vel gått fra 95k til 120k nok :lol: :roll:

Men sola skinner 8) Og time for visning hos SVV er bestilt :)
 #465507  av Makk
 
Ja det der er forjævlig, Ducatien jeg tenkte kjøpe var 206, så 225 så 236 og nå er dem 267 fra forhandler, så bare beholder den jeg har :(
 #465508  av ArildM
 
Hadde jeg vært investor hadde jeg ikke investert i Norge jeg heller :lol: Men så er jeg ingen investor. Ble/blir vel bare enda verre når det viser seg at inflasjonen fortsatt er amok.

Huff jaja, jeg har booket billett og har bestemt meg.

Så får jeg selge Rav4n som en softlander/overlander drøm til noen for 100k :lol:
Må jo ha drømmene i orden :D
 #465509  av Makk
 
Overføre penger så fort så råd kanskje ? Er vel en sjangs å ta det også.

Evt kjøpe eurovlutaen i banken din med dagens kurs om den er forespeilet å bare gå opp
 #465510  av ArildM
 
Vet jo ikke, den har hoppet litt frem og tilbake, så jeg tror ikke det skal ha noe ekstremt utslag fremover, men hvem vet. Har hoppet fra 95k til 98k på et par uker nå. Ser ikke for meg at den hopper noe vesentlig mer frem til den 26.April når jeg skal hente. Er litt som å spå børsen, de eneste som vinner er de som har nok penger til å gi faen, eller endra bedre, de som vinner aller mest er de som har såpass inside info at de vet hva som skjer. De over der igjen har nok penger til å selv påvirke kursen på det de skal kjøpe/selge. Oss menigmann taper uansett :D

Fikk pruta bilen ned fra 9600eur til 8500eur, så anser det som en win uansett. Vil ikke overføre noen store beløp før jeg er der, selv om han som selger virker som en veldig grei kar. Instagram kontoen hans er fulle av våpen, er vistnok en militærdude, så jeg tipper han enten er meget partentlig og oppegående, eller i verste fall borderline gal.

Satser på en spennende tur til Julenissens hjemby :lol: :mrgreen:
  • 1
  • 1128
  • 1129
  • 1130
  • 1131
  • 1132
  • 1138