TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hjelp!

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

 #88339  av sindrejl
 
240.000 - 250.000 .. ikke under :)

 #88350  av post_mortem
 
kan jo være smart å selge kompen for seg.
Men den burde du i så fall selge til høystbudene, mange som vil ha den, husk ny koster fra tte 70000.-
 #88651  av erling
 
lexusmann skrev:Jeg liker det ikke, men det ser ut til at jeg må selge bilen som jeg har hatt i 2 år nå.
Jammen.. Du kan jo ikke det.. MÃ¥ da vel finnes en jobb vel..? :?

 #88858  av lexusmann
 
sindrejl skrev:240.000 - 250.000 .. ikke under :)
Joda, seff hadde jeg tatt det hvis folk var villig til å gi det. Men det er nå en gang ikke sånn... :roll:
Nå ser det ut til at jeg selger til en fra Sandnes, til 215k. Vet det nå vil komme protester om at det er for billig, men når ingen er villig å by mer, må jeg vel være sånn noenlunde fornøyd med det.

 #89068  av alpinelexus
 
har du prøvd og aventere den utenom på disse sidene?? i ettertid kan det jo være ganske iriterene og selge den 30000 lavere en det du kunne ha fått får den!!! 215000 er jo en pris du kunne ha fått uten kompressoren. du kan jo få kjøpt radio/cdspilleren min hvis det vil trekke noe mer opp i prisen for deg!! så ikke pm før i dag. beklage det!!

 #89707  av jensi
 
SÃ¥g denne i Sandnes idag klokken 16:00.
Er den solgt for dumping pris ?

Jens

 #89716  av alpinelexus
 
se på kjøp og salg, så det sto noe som du sa der, at den er i sandnes!! JAJA får håpe den nye eieren er fornøyd.

 #90025  av lexusmann
 
jensi skrev:SÃ¥g denne i Sandnes idag klokken 16:00.
Er den solgt for dumping pris ?

Jens
Det stemmer, det var en Sandnes-kar som kjøpte den...dumpingpris?? Kunne seff satt den til 230-240k, slik som flere her sa, men vet ikke om jeg hadde fått noe respons...

 #90166  av Vaulen
 
Bortsett fra defekt CD spiller, brist i tåkelys, dogg i hovedlykt og bulk i felg samt noe slitte sommerdekk så var bilen strøken den. Ny eier er i allefall fornøyd så langt.
Tror ikke han hadde kjøpt den om prisen hadde vært noe høyere.
Men uansett.
God å kjøre var den også :-)