Moderat trimming av mkIV Supra TT
Legg innLagt inn:11 feb 2005 00:13
Har forska endel på hvordan man skal gå frem for å få best/mest mulig effekt utav minst mulig utlegg på mkIV TT i det siste...i anledning at jeg ble kick-starta på eksos-anlegg kjøp her nettopp 
Kom over han snubben her...som har testa litt forskjellig....og her er resultatene av hans dyno'er
Rød = Boostcontroller off (hvilket gir mindre enn stock boost)
Grønn = 0.8
Rosa = 1.1'aktig..
Blå = 1.2 bar
Mods listen på bilen hans består av følgende: KUN boost controller!!
(original eksos...originalt luffilter...begge cat'ene i...etc.)
Ikke like heldig i det lange løp vil jeg tro...
Men så vidt jeg forsto så var dette gjort for å få en før, during og etter graf 
Så dette bekrefter vel egentlig at jeg er på rett vei selv...med å fjerne en cat' for å få "litt" mer fres
Noen som har noe å tilføye?
@lpher

Kom over han snubben her...som har testa litt forskjellig....og her er resultatene av hans dyno'er

Rød = Boostcontroller off (hvilket gir mindre enn stock boost)
Grønn = 0.8
Rosa = 1.1'aktig..
Blå = 1.2 bar
Mods listen på bilen hans består av følgende: KUN boost controller!!

(original eksos...originalt luffilter...begge cat'ene i...etc.)

Ikke like heldig i det lange løp vil jeg tro...


Så dette bekrefter vel egentlig at jeg er på rett vei selv...med å fjerne en cat' for å få "litt" mer fres

Noen som har noe å tilføye?

@lpher