Ellers takk Tor, trenger ikke øke turbotrykket mer en grensa som er satt hehe, sikkert artig men tørr ikke risikere blåse topp pakninga

Nå går bilen som ei kule igjen, måtte feire med og legge igjen 4 LANGE svarte spor i veien gjennom ene god svingen borti her, gummirøyken lå jo tett etter bilen

. Litt gøy og spinne sidelengs på tørr asfalt og hehe
Vet egentlig ikke hva som har vært problemet mitt, byttet tennplugger, tettet en lekasje i åndinga og "bygget" om åndinga (bilder kommer),tettet blokk slangen til t-vsv som ikke var helt tett

og satte inn nyvasket K&N filter igjen. Og nå går jo bilen som ei kule her,lader hele 0,95bar nå mot 1,15 før. Og bilen kjennes mye friskere ut og kommer mere brutalt en før. Prøve skru opp trykket til 1.15 senere idag hehe, bare finne slangeklemmene til bc da jeg blåste den av to ganger istad, bilen ladet 1,5 bar før den kuttet, uten tenningsbank utrolig nokk.Mistenker egentlig HALO tennpluggene mine + den lille lekasjen til åndinga. Pluggene viste at motoren min har 100% lekker forbrenning, men ene pluggen var litt brent i porselenet av en eller annen mystisk grunn. Trur jeg skal klage på disse HALO pluggene med 150000km garanti, sittet i bilen i hele 9000km nå. Kommer nokk ikke til og bruke de mere hehe.
Var uansett utrolig deilig og få bilen til og gå bra igjen, fikk testet den skikkelig borti her på en fin smal svingete vei, neemi vet veldig godt hvilken vei jeg sikter til. Rene lekeland for sving glade gutter og jenter

hvor det ligger igjen nokk gummispor nå
Så nå skal jeg feire seieren med en varm dusj og litt søvn. Er bare 12minus ute, og noen eskimo er jeg ikke hehe.