TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Prosjekt MR2 Turbo Import

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

 #108787  av Master
 
Nei :evil: .. transportselskapet og US customs greide å bruke ufattelig lang tid på å få bilen på båt.

Først stod bilen i et varehus i Detroit i noen uker før den dro på trailer derfra til New York, så til havna i New Jersy, så skulle den tollklareres, så var den planlagt å reise 13.mai på båt, men det var overbooka så den kom ikke med før 18.mai. Men da ble den sendt, og ventes rundt 1-3 juni.

Det er helt ufattelig kjedelig å gå å vente på den, spesielt når jeg har vurdert å kjøpe bil siden juletider. Og det er 2 mnd siden jeg kjøpte bilen.. Men om litt over 1 uke skal jeg reise til Oslo å hente gliset... Så da er all ventinga verdt det :P

Ville vært mer påståelig og fått en bekreftet avreise/leveringsdato før jeg bestillte frakta hadde jeg skulle gjort det hele om igjen.

 #108816  av mr.two
 
1-3 Juni er jo ikke så lenge til det da :) Hadde vært lammslått av spenning når hente dato nærmet seg hvis jeg hadde gjort et lignende stunt...Best of luck, og håper ingen har vært klåfingret på turen over

 #108819  av Master
 
Hehe.. den har nok vært trygt inni containeren hele veien. Og hvis ikke så er alt forsikra.. :)

*venter i spenning*

 #108861  av CelicaTurbo
 
slik transport tar nok som regel ganske lang tid så det er bare å smøre seg med tålmodighet ;)

 #108938  av Master
 
8) Tro meg, jeg har smurt på og smurt på - men nå begynner jeg å gå tom for smurning :? Meen, det er jo ikke annet å gjøre enn å vente. Skal selvfølgelig poste masse bilder når jeg får bilen.. men først blir det en interessant kjøretur fra Oslo til Bodø :twisted:

 #110593  av Raze_r
 
bilen kommet? masse bilder :P utrolig rå bil det der.... :D

 #110626  av Master
 
Skal til oslo nå på tirsdag. Den er forhåpentligvis kommet da. Den er i tyskland nå om noen timer visstnok. Så får bare håpe på at den rekker første og beste skip til Oslo :lol:

Skal ta masse bilder når jeg får den hjem! :) takker

 #111058  av Ivar
 
*Trommevirvel*

 #111131  av Master
 
:twisted: Ah... får ikke ringt Schumacher Norge å høre om bilen er i rute... linjene deres er visstnok nede. Umulig å få tak i de folka der! aldri mer Schumacher...... :evil:

 #111145  av Morten
 
Master skrev::twisted: Ah... får ikke ringt Schumacher Norge å høre om bilen er i rute... linjene deres er visstnok nede. Umulig å få tak i de folka der! aldri mer Schumacher...... :evil:
E-post?

 #111159  av Master
 
Har sendt dem... :roll:

 #112018  av Master
 
Oppdatering: Bilen er på vei fra Bremerhaven. Kommer i morra, men selvfølgelig i morra kveld (fredag) og blir ikke losset av før mandags morgen.

Er i Oslo nå, får bare ta en skikkelig fylletur med det samme ;)

 #112023  av ST205RR
 
akkurat i tide for ACR :D

 #112026  av Master
 
Jepp:) Jeg kommer nok innom. men det blir ingen banekjøring...

 #112194  av Morten
 
Master skrev:Jepp:) Jeg kommer nok innom. men det blir ingen banekjøring...
Hvorfor ikke? (vi skal nok klare å friste deg til å ta en liten tur utpå også tenker jeg :twisted: :mrgreen:)