TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 4age i starlet

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #95116  av soarer
 
Tror dere det lar seg gjøre????? Noen som har en starlet og en corolla som kan stikke ned en tommestokk og sjekke???

 #95145  av Kjelliken
 
:D så lenge bilen er større en motoren så går det.. hehe :wink:

 #101151  av soarer
 
En lite djevel sier inni meg at: I starlet sitter det ofte samme motorer som i motorsvake corollaer. Da burde det ergo være plass til en 4age, som også sitter i corolla. Har hørt noen rykter om noen i TS-OGN som vurderer å finne på noe spes med Starlet. Er dette noe de kanskje ønsker å holde for seg selv??????? Jeg har en 4age, mangel på respekt for autoriteter (les biltilsynet), og muligens penger nok til en Starlet. Noen som vil være med på et lite tanke-eksperiment som kanskje ender opp i en kul bil???? Ideer, inspirasjon og motforestillinger mottas med takk.

 #101167  av Neemi
 
soarer skrev:En lite djevel sier inni meg at: I starlet sitter det ofte samme motorer som i motorsvake corollaer. Da burde det ergo være plass til en 4age, som også sitter i corolla. Har hørt noen rykter om noen i TS-OGN som vurderer å finne på noe spes med Starlet. Er dette noe de kanskje ønsker å holde for seg selv??????? Jeg har en 4age, mangel på respekt for autoriteter (les biltilsynet), og muligens penger nok til en Starlet. Noen som vil være med på et lite tanke-eksperiment som kanskje ender opp i en kul bil???? Ideer, inspirasjon og motforestillinger mottas med takk.

Kan vel hende det er noe i de ryktene du ;)
Ikke meningen å utelate noen, men prosjektet er ikke kommet lenger enn til planleggingen enda, og man er litt usikker på hva som må gjøres for å få ting til å fungere, og når den andre motoren dukker opp.
Så fort jeg vet at jeg får tak i den andre motoren og at dette er noe som er gjennomførbart, så vil det komme en egen tråd under prosjekter som dere kan følge med på ;)

 #101177  av GT4 CS
 
Og man gleder seg, trur det vil være en skummelt kjapp starlet med litt mere hk en orginalt :lol: Skikkelig sleeper med andre ord :wink:

 #101300  av Andreazz
 
Vet av en fyr i trondheim som putta en Volvo B21 forgasser motor nedi en starlet! Han måte modde diverse ting for å få nedi motoren da (heim mekka kardang blandt annet).. Gikk som et skudd den og :D :D

 #103511  av skody
 
Ingen fare. Jeg har tilogmed sett 4A-GTZE i Starlet KP60 :shock:
Nylig leste jeg om en fyr down under som har satt i en silvertop 20V 4A-GE i KP60en sin. Kikk litt på toymodz og disse gærningforumene. Der er sånt dagligdags. Da slipper du å finne opp hjulet på nytt. :D

http://au.geocities.com/quibel_nz/ - QUINTINS KP61 STARLET SITE
BildeBilde

 #112745  av Morten
 
Er vel på sim plass å spørre hva slags Starlet du tenker på?
KP60 (bakhjulstrekker) vil jeg tro har vesentlig flere muligheter enn EP70/80 som er fremhjulstrekkere?
Sist redigert av Morten den 08 jun 2005 01:18, redigert 1 gang totalt.

 #112901  av skody
 
Morten skrev:Er vel på sim plass å spørre hva slags Starlet du tenker på?
KP60 (bakhjulstrekker) vil jeg tro har vesentlig flere muligheter enn KE70/80 som er fremhjulstrekkere?
Flere som har drukket vin i kveld eller er det bare en tyrkleif som har sneket seg inn her? Starlet KE70/80 ja.. *morsomt* :D

 #113213  av Morten
 
skody skrev:
Morten skrev:Er vel på sim plass å spørre hva slags Starlet du tenker på?
KP60 (bakhjulstrekker) vil jeg tro har vesentlig flere muligheter enn KE70/80 som er fremhjulstrekkere?
Flere som har drukket vin i kveld eller er det bare en tyrkleif som har sneket seg inn her? Starlet KE70/80 ja.. *morsomt* :D
:mrgreen: shit happens... Nytt forsøk :wink: