TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mitt lille prosjekt for bedre kjøre egenskaper

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

 #109010  av Kjelliken
 
:shock: Ka e trur???

:twisted: joda da var endelig jepp ENDELIG demperene kommet på døren og jeg kan endelig begynne og få litt kjøre egenskaper på bilen...

Men jeg har jo selvfølgelig arbeids helg denne helgen og til helt utrolig teite tider.. men fryk ikke i morgen etter jobb skal det monteres litt av hvert i bilen.. jeg GLEDER MEG SOM EN LITTEN HAN JÆVEL :twisted:

 #109142  av Kjelliken
 
:D Japps fikk montert demperene etter jobb i dag og må si meg strålende fornøyd med kjøregenskapene nå med gatesliks på selv på meget våt veibane.. gleder meg som ett fly til ACR... :twisted:

 #109154  av CelicaTurbo
 
høres bra ut, det er Tein du også har montert eller?

 #109226  av Kjelliken
 
:D Jepp det er nok det. Det var vel jeg som hintet til en kennethx en gang i tiden at jeg skulle ha meg slike men han fikk tak i før meg.

Og må bare sies at de er helt sjef og kjøre med.. :twisted:

 #109569  av Kjelliken
 
:shock: Ser jaggu ut som om jeg har fått meg ny turbo også.. ligger bare og venter på meg ute hos Toyparts...

Hente til helgen og Amund jeg trenger deler slik at jeg kan få den på.... vil ikke kjøre med låne turboen din lengre enn nødvendig... :twisted:

 #109580  av Turbotrille
 
Kjelliken skrev::shock: Ser jaggu ut som om jeg har fått meg ny turbo også.. ligger bare og venter på meg ute hos Toyparts...

Hente til helgen og Amund jeg trenger deler slik at jeg kan få den på.... vil ikke kjøre med låne turboen din lengre enn nødvendig... :twisted:
Kjekk størrelse på den turboen som ligger der ja. :)

Tror det kan flytte seg greit på Eikås ihvertfall, tror KennethX får enda litt å bryne seg på nå, du har jo tross alt fått coilovers og større turbo til neste kjøring regner jeg med. :D

 #109606  av CelicaTurbo
 
Hm, spennende det her da.. du skal montere nye turboen uten å gjøre noe med motorstyringen? Det er jo egentlig ikke noe særlig problem da, så lenge du ikke kjører med høyere trykk enn hva som gir en luftmengde mindre enn hva orginal motorstyring maks kan kontrollere, så tar du vel resten etterhvert?

 #109717  av Kjelliken
 
:D ja i første omgang lar vi det bare være med det orginale så den vil nok ikke gå noe bedre enn kennethx sin men så kommer vel vinteren og så får vi se hva pengene strekker til i de tidene der..

Må vel bygge meg en garasje også slik at den kan stå der nor jeg holder på.. :roll:

 #109723  av CelicaTurbo
 
en garasjeplass er nok nødvendig når man skal begynne å jobbe slik på bilen ja, og skal nå fremdeles bli spennende å se hvordan det går med den turboen på lavt trykk.. tror du fremdeles kan få det ganske artig frem til du får bygget skikkelig motor i vinter :D

 #110060  av jostein_loenning
 
Kjelliken skrev::shock: Ser jaggu ut som om jeg har fått meg ny turbo også.. ligger bare og venter på meg ute hos Toyparts...

Hente til helgen og Amund jeg trenger deler slik at jeg kan få den på.... vil ikke kjøre med låne turboen din lengre enn nødvendig... :twisted:
:shock: Kva slags turbo er det snakk om :shock: ?????????

 #110064  av Turbotrille
 
jostein_loenning skrev:
Kjelliken skrev::shock: Ser jaggu ut som om jeg har fått meg ny turbo også.. ligger bare og venter på meg ute hos Toyparts...

Hente til helgen og Amund jeg trenger deler slik at jeg kan få den på.... vil ikke kjøre med låne turboen din lengre enn nødvendig... :twisted:
:shock: Kva slags turbo er det snakk om :shock: ?????????
En med en kjekk størrelse. :D:D:D

Har egentlig ikke peiling på hva det var :roll: , men den så ihvertfall kjekk ut størrelsesmessig. :twisted: 8)

 #110072  av Amund
 
hmm, ser i grunn ikkje så fryktelig stor ut då.. men den skal vel vere rimelig lik min tenker eg :twisted:

 #110073  av Amund
 
Kjelliken skrev::shock: Ser jaggu ut som om jeg har fått meg ny turbo også.. ligger bare og venter på meg ute hos Toyparts...

Hente til helgen og Amund jeg trenger deler slik at jeg kan få den på.... vil ikke kjøre med låne turboen din lengre enn nødvendig... :twisted:
nei, for du veit ka so skjer om den ryker... :wink:
og du veit kor den skal brukes etterpå, så den BØR vere heil :)

 #110130  av jostein_loenning
 
Turbotrille skrev:
jostein_loenning skrev:
Kjelliken skrev::shock: Ser jaggu ut som om jeg har fått meg ny turbo også.. ligger bare og venter på meg ute hos Toyparts...

Hente til helgen og Amund jeg trenger deler slik at jeg kan få den på.... vil ikke kjøre med låne turboen din lengre enn nødvendig... :twisted:
:shock: Kva slags turbo er det snakk om :shock: ?????????
En med en kjekk størrelse. :D:D:D

Har egentlig ikke peiling på hva det var :roll: , men den så ihvertfall kjekk ut størrelsesmessig. :twisted: 8)
Bilder? og mål? Hadde vært morsomt å sammenligna med td06 en min.