TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mitt lille prosjekt for bedre kjøre egenskaper

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #98453  av Kjelliken
 
8) Ja som nevt i skal bare skal jeg nå oppgradere bilen min bittelittegranne.. Og har begynt med lit små ting..

Bilde

Hjul lager og bremser bak er under skifting så den er grei.
ellers blir det en Cusco type AS

Bilde

Som skal stå mellom støtdemper tårnene bak.
Så bestilte jeg en forran også i samme slengen..

Ellers blir det vel også bestilt så snart pengene er på konti et sett med
TEIN Superstreet Coilover dempere til bilen. Dette vil nok hjelpe stort på dagen's kjøre egenskaper..

Bilde

+++ mer kommer her etterhvert som ting er helt 100% sikkert hva som blir bestilt..

Lurer på om jeg ikke skal ha meg Whitline understell også eller TRD må se litt på pris og leveringstid. :roll:

Skal også ha bremser forran men usikker på hva det blir.. :?

 #98843  av Kjelliken
 
:D ja Har jo også bestilt Handelign pack hos Whitline også som skal komplimentere Tein demperene og krenging.. Så forkjellene på denne bilen til sommeren kommer vel til og bli det ugjenkjennelige.

Bilde

Bilde

Bilde

så jeg har litt og vente på i posten den nærmeste måneden.. :wink:

 #98866  av Morten
 
Det er flere enn meg som har funnet ut at det er dyrt å sitte og surfe sjønner jeg? :mrgreen:

Har stor tro på det Whiteline settet der. Bestilte du med fast eller justerbart stab.stag?

 #99030  av Kjelliken
 
:D justerbart såklart må jo være litt mykere om vintere hehe..
Og regner med det justerbare er greiest til og finne ut hva som er best. :roll:

:roll: Fant også ut at Tarox sine bremse kit for Celica Carlos Saintz er TUV godkjente bremse oppgraderinger så det blir vel ett slikt kitt også..

Bilde

Og skivene skal vist være valgfrie så kunne tenke meg de skivene på bildet under siden de kalles Sport Japan Plus
Bilde

 #99199  av kake
 
Nice understell det der, og gromme bremser ser det ut til, men kjøp de øverste skivene da, dropp de borra sakene, det er jo bare for show.

 #99216  av CelicaTurbo
 
meget pene bremser det der ja.. hva blir prisen på noe slikt? :)

 #99274  av Kjelliken
 
:? Hos fensport ligger det bremsekittet på 15000.- +-
+ frakt så det er ikke så ille :wink:

Kaka jeg er jo den Show kisen jeg da hehe men de blir ikke dårligere bare fordi det er litt show.. liker de best men det er jo smak og behag :roll:

 #99516  av Kjelliken
 
:oops: da ser det dessverre ut til at noen har satte en kjepp i hjulene mine for den komplette kjøre egenskap delen på bilen og noen deler blir nødt til og strykes.

Dette til fordel for en replacement for den nylig avdøde turboen som rett ogslett tok kveld her i natt.

SÃ¥ da blir det vel andre deler istedenfor. :roll:

Oppdatering følger om en dag eller to må gjøre litt reaserach.. men dere kan stryke taroxene i allefall.... tein og understellet fra whitline og cusco stagene er så godt som bestilt så de er i boks uansett.. :wink:

 #99520  av Morten
 
Kjelliken skrev::oops: da ser det dessverre ut til at noen har satte en kjepp i hjulene mine for den komplette kjøre egenskap delen på bilen og noen deler blir nødt til og strykes.

Dette til fordel for en replacement for den nylig avdøde turboen som rett ogslett tok kveld her i natt.

SÃ¥ da blir det vel andre deler istedenfor. :roll:

Oppdatering følger om en dag eller to må gjøre litt reaserach.. men dere kan stryke taroxene i allefall.... tein og understellet fra whitline og cusco stagene er så godt som bestilt så de er i boks uansett.. :wink:
Kondolerer! (var da fælt så mange som ryker turboer om dagen da...)

Skal du oppgradere eller gå for standard turbo?
Har jo ikke bruk for den CT26 Carlos Sainz turboen jeg fikk "feil" ved ACR i fjor :wink: Kun gått 3-4000km. "Special price for you my friend" som de sier i syden :mrgreen:

 #99523  av Kjelliken
 
:roll: there is only one way to go and that is up up up... :D :twisted:

 #99525  av Morten
 
Kjelliken skrev::roll: there is only one way to go and that is up up up... :D :twisted:
Hehe, kjenner den sangen der jeg også... :mrgreen:

Noe spes i tankene så langt? Hvilke ønsker har du (hk vs. spool osv.?)

 #99532  av kennethx
 
Kjelliken skrev::oops: da ser det dessverre ut til at noen har satte en kjepp i hjulene mine for den komplette kjøre egenskap delen på bilen og noen deler blir nødt til og strykes.

Dette til fordel for en replacement for den nylig avdøde turboen som rett ogslett tok kveld her i natt.
??? Hva er det du har gjort?

 #99547  av Amund
 
Når blir de minnestund for den avdøde? :wink:

 #99725  av Kjelliken
 
:? vel etter å ha kommet seg etter dette tapet, og lånt en reserve turbo av Amund. skal min på operasjons bordet for inspeksjon.

Muligheten for at den kan bli reddet er jo der så vi får se hva som skjer videre i ettermiddag.
da vil avgjørelsene bli tatt om hva som skjer videre. :roll:

 #99822  av cs2451
 
Det må være noe som går nå.. bilinfluensa eller noe sånt :roll:
Kondolerer.. men det er jo en god unnskylding for oppgraderinger