TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mitt lille prosjekt for bedre kjøre egenskaper

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

 #110142  av CelicaTurbo
 
jeg vet ikke om den kan sammenlignes så mye med td06, jeg har jo sett Amund sin og det er en av de mindre men moderne og meget effektive turboene så de ser ikke like dramatisk ut som hva de er i stand til å produsere ;) Jeg vet ikke hvordan en td06 ser ut da, men det er jo en av de større klassiske turboene som er godt utprøvd på disse motorene :)

 #110238  av Kjelliken
 
:roll: får vel ta noen bilder da. hmmm

:?

 #114196  av TheStig
 
tok deg bra ut på acr ja.. synd vi aldri fikk kjørt om kapp :p .. Alltid noe som kom i veien

 #115102  av Kjelliken
 
:D var du som stod der på siden med den røde gtr'en hadde vert morro det ja..

hadde litt småproblemer men fikk et par runder om gangen før de meldte seg.. kan være noe små rusk jeg må se på..

har enda litt mere og montere og bestille før jeg blir fornøyd. de neste to tingene blir vel ny turbo og intercooler.. så kommer foringene etter hvert tenker jeg. :wink:

 #116947  av TheStig
 
Kjelliken skrev::D var du som stod der på siden med den røde gtr'en hadde vert morro det ja..

hadde litt småproblemer men fikk et par runder om gangen før de meldte seg.. kan være noe små rusk jeg må se på..

har enda litt mere og montere og bestille før jeg blir fornøyd. de neste to tingene blir vel ny turbo og intercooler.. så kommer foringene etter hvert tenker jeg. :wink:
nope, var jeg som satt i PromoDesigns Celican da du plutselig poppet hodet ditt inn og ga meg 200 i puls! Trodde vel jeg var Memo du :)

 #117083  av Kjelliken
 
:D jepp gjorde nok det ja
men sånn er no det. kjekt og hilse på var det no.. :wink:

 #117096  av TheStig
 
jepp jepp.. Selv om jeg ikke var aktiv medlem av klubben da klarte jeg å legge to og to ihop og skjønte etterhvert at det var deg!

Nå er jeg jo CS eier selv om få timer eller dager (avhengig av selger)