TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Elzin's lille prosjekt

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

 #110845  av Elzin
 
etter som jeg har forstått er det fult lovlig så lenge jeg kan se politiets blålys osv

 #110867  av arntkjetil
 
Trodde egentlig det var bare å mure igjen bakruta, ingen som sier nå på rullegardiner og feks en Hiace så er det jo stort sett null sikt bakover? Noen som hvet om noen regler?

 #111005  av FireFox
 
Du kan male bakruta om du vil.. og bakside rutene...

ehh... var litt overkill på den logoen ja.. :) trodde du hadde tegnet den på i paintshop først jeg :D så sånn ut på første bilde ;)

Ble veldig bra med rødt skinn i bilen da.

legger ved bilder av merkene mine
Vedlegg
CIMG1064.JPG
CIMG1064.JPG (120.85 kiB) Vist 1548 ganger
CIMG1067.JPG
CIMG1067.JPG (135.78 kiB) Vist 1555 ganger

 #111081  av Rømmling
 
et spørsmål Elzin: når du hadde på skinn i døra brukte du bare tape/sydde etter på?
på 90gti min er det trekket som er buet innover. bør jeg bare legge noe imelom der eller bør jeg lime fast da?

merket som FireFox har hvor får jeg tak i dem?

 #111128  av Tor
 
Ok, den logoen ødela bilen totalt, bilene skal være stilrene og strait og se på. Nå ser det ut som du eier en internett side, er ny frelst Toyota fan og er 18 år med råning som hoved tema :)

Men så er jeg typen som ikke liker klister merke tuning greia heller da. Jeg kan til nød kjøre med disse små TS-OGN merkene på hver side av døra.

 #111265  av celica_st205
 
FireFox skrev:Du kan male bakruta om du vil.. og bakside rutene...

ehh... var litt overkill på den logoen ja.. :) trodde du hadde tegnet den på i paintshop først jeg :D så sånn ut på første bilde ;)

Ble veldig bra med rødt skinn i bilen da.

legger ved bilder av merkene mine
Burde vel kansje sota vinduene først ? :wink:

 #111492  av FireFox
 
celica_st205 skrev:
FireFox skrev:Du kan male bakruta om du vil.. og bakside rutene...

ehh... var litt overkill på den logoen ja.. :) trodde du hadde tegnet den på i paintshop først jeg :D så sånn ut på første bilde ;)

Ble veldig bra med rødt skinn i bilen da.

legger ved bilder av merkene mine
Burde vel kansje sota vinduene først ? :wink:
Nope, skal sote etterpå, det funker helt fint det :) ble jeg fortalt da. ;)

 #111493  av FireFox
 
Rømmling skrev:
merket som FireFox har hvor får jeg tak i dem?
Bestillte det fra Danmark, fra http://www.toyotaextreme.dk ;)

 #111519  av Elzin
 
Rømmling skrev:et spørsmål Elzin: når du hadde på skinn i døra brukte du bare tape/sydde etter på?
på 90gti min er det trekket som er buet innover. bør jeg bare legge noe imelom der eller bør jeg lime fast da?

merket som FireFox har hvor får jeg tak i dem?
kan du ta noen bilder av det du vil skinn legge? jeg har bare tapet når jeg strakk skinnet, deretter sydde jeg det slik at det ville holde fasongen

 #112875  av Rømmling
 
man ser det ikke så godt på bilde men den buer innover
Vedlegg
dørtrekk1.jpg
dørtrekk1.jpg (77 kiB) Vist 1553 ganger

 #112886  av Elzin
 
enkleste måten jeg kan tenke meg er å legge noe stoff bak skinnet. da vil du få en bue som går utover.

bare litt stoff slik at den enten er rett eller buer utover, men at den buer innover er vanskelig.. da må du til med eventuel liming osv

 #112890  av Raze_r
 
du må få deg nytt skilt bak da :wink: og kanskje lykter?

 #112891  av Elzin
 
skiltet kommer lykter skal sikkert byttes dem også. men disponibelt på konto er 1500,- nå.. men får ferie penger + lønn den 12 juni :) og senere igjen på skatten. så da har jeg mere jobb å gjøre :)

 #112907  av Rømmling
 
regner med at jeg legger noe innen for men det får vente til jeg får noe mere penger på konto.
Hvor kjøpte du skinet du brukte? var inn på flere stoffforetninger her men ingen va dem hadde rødskin untatt ett sted men den fargen var stygg

 #113052  av Elzin
 
jeg bestilte mitt på skeidar, men jeg syns kvaliteten kunne vært bedre. kjøper sikkert syntetisk skinn nestegang