Side 1 av 1

Bare noen testbilder...

Legg innLagt inn:10 mai 2005 00:55
av larspronne
måtte teste kjerra litt igjennom Sverige..
Møtte på en innpåsliten CLK200 Komp. - positivt overasket over at han på ingen måte hadde sjangs, hverken fra dead-stop og oppover, eller rundt der rpm-nåla bevegde seg inn på det røde i 6gear .....

Kan noen her forresten fortelle meg om det er VVT-i "in action" man opplever rundt 4200rpm? (manuel) - føles nesten ut som en turbo der!
-ikke at det er en negativ ting...

Re: Bare noen testbilder...

Legg innLagt inn:12 mai 2005 17:23
av lexusmann
larspronne skrev:måtte teste kjerra litt igjennom Sverige..
Møtte på en innpåsliten CLK200 Komp. - positivt overasket over at han på ingen måte hadde sjangs, hverken fra dead-stop og oppover, eller rundt der rpm-nåla bevegde seg inn på det røde i 6gear .....

Kan noen her forresten fortelle meg om det er VVT-i "in action" man opplever rundt 4200rpm? (manuel) - føles nesten ut som en turbo der!
-ikke at det er en negativ ting...
Det er jo bra, at han ikke en tjangs, da... :) For den er vel helt original, lex'n din?
Hadde bare min oppe i ca 180...syntes det var mer enn nok...jeg kan ikke gi deg noe vink hvordan den oppleves i øvre registeret, da min hadde kompressor, hvilket vil gi en helt annen "performance", som det heter på fint... :wink:
Kan vel ikke helt sammenlignes, egentlig...eller?

Legg innLagt inn:12 mai 2005 19:47
av Kebab gud
jøss... en CLK200komp er jo tregere til 100 enn min!
viste jeg ikke før nå :P

uansett så hadde han tatt deg i toppfart :P

Legg innLagt inn:12 mai 2005 22:58
av larspronne
Kebab gud skrev:jøss... en CLK200komp er jo tregere til 100 enn min!
viste jeg ikke før nå :P

uansett så hadde han tatt deg i toppfart :P

Mulig i toppfart - men jeg hadde absolutt bedre drag enn han hele veien - t.o.m over 200. Kan vel ha noe med gearing / utveksling å gjøre og..