godkjenning av toyotaer
Legg innLagt inn:18 mai 2005 17:34
Det kan ver at det bare er meg, men syns det er litt kipt at det ikkje går an og få toyotaer godkjente vis du bytter en motor eller skrur opp hesten litt.For min del så blir det og sette en 7mgte i bilen.
Har hatt opel tidligere, der er det jo ingen problem.
Har du en ascona-b og setter bremser fra ein record 2.2 så er asconaen godkent opp til 165hk.
Det er og endel cadetter-c og gamle cosraer som kjører med calibra turbo motor godkjent.
250 hk i en cadett eller korsa det er jo rått.
Eg syns at di som oppgradere bilene slik at det står i stil
til motoren burde få det godkjent.
Det er vel bedre et folk kjører med godkjente biler en at folk trimmer i vei uten og oppgradere bilen, mangen driter i det si di ikkje får det godkjent uansett.
Snatkte litt med toyota her en dag, di var helste bare glad at det var sån for da slapp di mase om teininger osv
Men vis di hadde toke noen tusen for godkjennings papirene så hadde di tjent litt der.
Hadde det gått an og startet en underskrifts kampanje og sent det inn til toyota norge eller noe sånt?
Hva syns dere?
Har hatt opel tidligere, der er det jo ingen problem.
Har du en ascona-b og setter bremser fra ein record 2.2 så er asconaen godkent opp til 165hk.
Det er og endel cadetter-c og gamle cosraer som kjører med calibra turbo motor godkjent.
250 hk i en cadett eller korsa det er jo rått.
Eg syns at di som oppgradere bilene slik at det står i stil
til motoren burde få det godkjent.
Det er vel bedre et folk kjører med godkjente biler en at folk trimmer i vei uten og oppgradere bilen, mangen driter i det si di ikkje får det godkjent uansett.
Snatkte litt med toyota her en dag, di var helste bare glad at det var sån for da slapp di mase om teininger osv
Men vis di hadde toke noen tusen for godkjennings papirene så hadde di tjent litt der.
Hadde det gått an og startet en underskrifts kampanje og sent det inn til toyota norge eller noe sånt?
Hva syns dere?