TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Prosjekt: "prøve-Ã¥-bli-ferdig-før-ACR"

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

 #114816  av Morten
 
erling skrev:Har du prøvd å vaske bilen? :mrgreen:

Men det hjelper på en stund med en skikkelig maskinpolering da. :wink:
Vaske HELE bilen!!!? Tror du er gal jeg..! :mrgreen:
Tok så klart og vaska og hånd + maskinpolerte et av de SMÅ, søte dekslene som er ved siden av motorlokket for å se forskjellen :wink:

ser ut som en liten ålesunds lakerin dette ja........
SW20 skrev:Kan få den lakka av samme mann som lakka min !!!
tror ikkje lambo yelo crome e så himla langt unna orginalfargen heller... bare 100 ganger mer porr....
Da er vi jo tilbake til et spørsmål om pris? :wink:

 #114822  av Dalan
 
Morten skrev: En tut ruler! :twisted:
Visstfa*n! :twisted:

Blir konge dette, rått det kit'et der :)

 #114848  av sw20
 
vist du tar 40ooo minus 50ooo åsså legge til 20ooo da har du ca pris hehehe... 8)

 #114925  av Morten
 
sw20 skrev:vist du tar 40ooo minus 50ooo åsså legge til 20ooo da har du ca pris hehehe... 8)
MÃ¥ si det frister litt... hmmmm...

 #115009  av Grøndis
 
Har du no bilder av monteringa av fronten din??

går å venter på samma front å skjørter så det hadde vært fint, å til stor hjelp om du kunna lagt ut no bilder ang. det.

MÃ¥tte du ta av hele fronten??

 #115049  av Morten
 
Grøndis skrev:Har du no bilder av monteringa av fronten din??

går å venter på samma front å skjørter så det hadde vært fint, å til stor hjelp om du kunna lagt ut no bilder ang. det.

MÃ¥tte du ta av hele fronten??
Har ikke montert noe annet enn motorlokket, ser helt for j*£vlig ut med så mye fargeforskjell... :cry:

 #115094  av Grøndis
 
Morten skrev:
Grøndis skrev:Har du no bilder av monteringa av fronten din??

går å venter på samma front å skjørter så det hadde vært fint, å til stor hjelp om du kunna lagt ut no bilder ang. det.

MÃ¥tte du ta av hele fronten??
Har ikke montert noe annet enn motorlokket, ser helt for j*£vlig ut med så mye fargeforskjell... :cry:
Huff da det høres ikke bra ut, er det jeg går å gruer meg til å, å se om de klarer å lakke stylinga uten å ta helakkering på bilen.