TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Prosjekt: "prøve-Ã¥-bli-ferdig-før-ACR"

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #110531  av Morten
 
Tja, tenkte egentlig jeg skulle holde helt kjeft om dette og overraske folket på ACR-turen hvis det gikk iorden men klarte visst ikke helt å holde meg.. :roll: :mrgreen:

Som endel her inne vet har jeg hatt styling liggende i over et år, ble liksom litt nedprioritert etter ACR-turen ifjor... Nå begynner jo mye av det andre på bilen å være i boks så jeg begynte å leke litt med tanken igjen. Etter å ha sett div. tråder her inne om tilpassning og f*#nskap har jeg grua meg fælt til å prøve skjørtene da jeg tror det er der mesteparten av arbeidet ligger. Igår kveld hoppa jeg i det og prøvde på førersiden med resultat som under (bilde tatt med mobil)

Tenk om dine hadde passa såpass SW20? :wink:
Vedlegg
Sideskirt_trial.jpg
Sideskirt_trial.jpg (25.71 kiB) Vist 4979 ganger

 #110532  av Morten
 
Totalt skal dette på:

Frontleppe
Sideskjørt
"Hjørner bak"
Turbo motorluke
98+ bakvinge

Vingen er orginal og skal passe rett på min 94+ modell (ingen tull med å sveise hull som de fleste andre her :wink: ) Gambler og på at frontleppa passer rett på, så da er det eventuell finpuss på skjørter og hjørner bak som skal til + å finne noen i distriktet som er flinke å blande riktig farge og lakke. Selve moteringen bør jo gå ganske kjapt.

 #110536  av sw20
 
ka svarte.. e du spydig... blir sikkert ferdig før deg uanz.....

hehehe

ka front du skal ha på????

 #110543  av Erlend
 
Ser bra ut! Hva slags type styling er det du har hatt liggende?
98-vinge er kjempetøft det, peneste vinga til MR2. Jeg synes 94+ vinga er bra den også (bedre enn pre-94 iallefall) egentlig :)
Håper du får tid til alt Morten, det som tar lengst er vel lakkeringa...

 #110546  av ST205RR
 
kuult, håper du blir ferdig før ACR :D

 #110562  av Morten
 
sw20 skrev:ka svarte.. e du spydig... blir sikkert ferdig før deg uanz.....

hehehe

ka front du skal ha på????
Klarte ikke å holde meg :mrgreen: må jo si jeg følte med deg der du sto + regnte med du tok kommentaren for det den var :wink:

Greddy Gracer frontleppe, så slipper jo egentlig hele (?) tilpasninga der og. Skjørtene er og Greddy, splittere bak er Garage SPL.

PS: er ikke tilpassa en millimeter på bildet, bare tatt ut av plasten og satt på :D

 #110569  av tojo
 
:D Blir lækkert dette! håper du blir ferdig til ACR,så vi får beundre resultatet. :D

 #110600  av Erlend
 
Morten skrev:Klarte ikke å holde meg :mrgreen: må jo si jeg følte med deg der du sto + regnte med du tok kommentaren for det den var :wink:

Greddy Gracer frontleppe, så slipper jo egentlig hele (?) tilpasninga der og. Skjørtene er og Greddy, splittere bak er Garage SPL.

PS: er ikke tilpassa en millimeter på bildet, bare tatt ut av plasten og satt på :D
Åååh... Greddykitet er et av de fineste kitene til MR2 jeg vet om! Det blir blodig rått! Særlig frontleppa er direkte sexy... Damn. Har ikke sett Garage SPL-splitterne, men det blir helt sikkert dritfint!

 #110619  av Morten
 
Erlend skrev:Åååh... Greddykitet er et av de fineste kitene til MR2 jeg vet om! Det blir blodig rått! Særlig frontleppa er direkte sexy... Damn. Har ikke sett Garage SPL-splitterne, men det blir helt sikkert dritfint!
:mrgreen: rolig nå :mrgreen: hehe

seriøst, er helt enig med deg (derfor jeg valgte de delene i sin tid) :wink:
Bilder kommer underveis, men ikke vent "helikopter-finish" fra min side. Er redd jeg ikke er mer tålmodig på slikt enn til greit-nok stadiet, og regner jo med at jeg fort kan havne i ei sandfelle et eller annet sted i løpet av sesongen uansett med den kjøringa mi.. :roll:

 #110621  av Morten
 
Og da var jeg ferdig! LOL

Neida, men for de som aldri har sett kitet er front og sideskjørt som denne (fant en med riktig farge gitt :mrgreen:)

Fra bakhjulet og bakover blir min forskjellig da..
Vedlegg
greddy_7.jpg
greddy_7.jpg (24.29 kiB) Vist 4902 ganger

 #110652  av Dr.Ling
 
Morten, jeg har GReddy sideskjørt på vei i posten, så du må fortelle hvordan du kommer til å feste dem! De er originale slik som dine, så jeg regner med det blir lite tilpasning.

Har ikke gått for GReddy-leppa, men en annen, og har ikke kjøpt meg noe til baken enda..... tenkte heller ikke jeg skulle poste noe før ACR, men det er jo langt fra sikkert at jeg får satt på dette i tide.

Du må ha vært temmelig bissi med Hk-jakten siden du ikke har satt på styling enda..... så er det bare å håpe at man ikke knuser stylingen ved første banedag. :roll:

 #110824  av Kjelliken
 
:D ja morten det er bare og kjøpe inn slike hvite felger for de er jo mega råe felger til det kittet du skal ha på. Ser for meg den bakvingen også.. dette blir jo bare kanon rått på bilen din.. håper og se den ferdig allerede i trondhjem jeg da. sånn lit før kl 0700 hehe 8)

 #110841  av sw20
 
skal e ver erlir så sys e den orginale 90 vingen e den som kler bilen best....

bygger liksom opp rumpa på en deilig måte....

syns liksom vingen blir en del av bilen....

så e villa heller hatt den en en 98 vinge....

men så e det jo så mange som har den og da....
så det e jo stili med noe litt spesielt og da....

ha den svei :mrgreen:

 #110887  av kake
 
sw20 skrev:skal e ver erlir så sys e den orginale 90 vingen e den som kler bilen best....

bygger liksom opp rumpa på en deilig måte....

syns liksom vingen blir en del av bilen....

så e villa heller hatt den en en 98 vinge....

men så e det jo så mange som har den og da....
så det e jo stili med noe litt spesielt og da....

ha den svei :mrgreen:
Enig med deg, men det kommer ann på kitet. '90 vingen passer f.eks best sammen med Kaminarikitet, men f.eks det Bomexkitet mr2turbo har passer '98 vingen best sammen med :)

Må ha noe som står i stil til bilen og kitet som står på...

Ser pent ut det kitet der forresten Morten! Bare husk på at det tar alltid lengre tid enn planlagt å montere slikt, trust me :P

 #111200  av Morten
 
Dr.Ling skrev:Morten, jeg har GReddy sideskjørt på vei i posten, så du må fortelle hvordan du kommer til å feste dem! De er originale slik som dine, så jeg regner med det blir lite tilpasning.

Har ikke gått for GReddy-leppa, men en annen, og har ikke kjøpt meg noe til baken enda..... tenkte heller ikke jeg skulle poste noe før ACR, men det er jo langt fra sikkert at jeg får satt på dette i tide.

Du må ha vært temmelig bissi med Hk-jakten siden du ikke har satt på styling enda..... så er det bare å håpe at man ikke knuser stylingen ved første banedag. :roll:
Tja, tenkte jeg skulle montere det slik bruksanvisningen som følger med antyder jeg :wink: :mrgreen: Seriøst, det virker egentlig ganske rett frem.

Angående Hk-jakt blåste jeg jo motoren. :roll: Var ikke så vanskelig å prioritere ustyla bil som er på veien fremfor styla bil som ikke går :wink: