Våpen er virkelig stedet der man kan la autismen flomme uten å bli innlagt på asylatet
Ekstra stor glede over å kunne nerde seg totalt ut over den minste ting, i motsetning til data og gaming så er det ingen som tør mobbe deg
Men fra spøk til revolver, haha den er gammal.
Nå har jeg reist land å strand på stevner, Sarpsborg, Brummundal, Støren, Ørlandet, Bodø, våre egne +++
Og jeg har enda til gode å møte noen som ikke passer inn i dette miljøet på pistol og revolver..
Jeg trodde kanskje bare at vår klubbleder var bare steinflink til å avvise alle slags idioter, men neida det virker til å være at dette miljøet er kun for folk som bryr seg.
Det virker til å være alt for tøft å gå 6 måneder og 10 oppmøter innen det pluss ett sikkerhetskurs, for de som er useriøse eller aldri skulle hatt skytevåpen lol....
Det er jo ikke vanskelig, men jeg har sett folk som ikke har fått til hverken det eller melde seg inn i min idrett og måtte derfor vente 6 nye måneder først pga alt for dårlig opp møte for så og måtte vente 6 måneder til fordi sløvpeisen ikke gadd melde seg inn i hverken klubb eller min idrett, det manglet liksom ikke på hjelp og informasjon, noen er bare helt håpløse!
Lurer på hva dem yter på jobb