Nå går jo det heldigvis andre veien mtp touch bullshitet.
Dem som nevnt tidligere forbyr jo de jalladøråpnerne som ikke funker når bilen har krasjet for da er jo strømmen automatisk bortkobla etc, dem går tilbake til mekanisk takk gud.
I min nye 2026 varebil Vito må jeg slå av tre ting, lane assist, start-stop og fartsvarsel hver jæævla gang jeg starter den, fy faen for en irriterendes bil med all den driten på.
Jeg har mer kjøreerfaring enn 95% av hele jævla landet, jeg trenger ikke en liten kineser inni dashbordet som skal lære meg noe som helst, bare to uker siden var jeg 7 tusen kilometer innom Finnmark, og det var bare en liten svipptur, tror noen at disse systemene kan lære meg noe som helst, eller hjelpe meg?
Nei.
Dem er laget for kvinnfolk og lavintelligente som ikke klarer øye-hånd-føtter ko-ordinasjon...........
Jeg personlig skal aldri eie en bil der det er kun elektrisk kontakt mellom styresnekke og ratt, ID Buzz er jo en av disse rompebilene som dem prøvde få meg til å ta i mot på jobben, jeg ba dem ryke skogen og åt helvette for den her bilen har jo kun sensorer, ingen mekanisk forbindelse.
Jeg vet for mye om sensorer og givere til å gi mitt liv over til det bullshitet der, når en slik giver gir seg, da har du IKKE styring!
I fjor raka jeg inn 6 mill for firmaet, gjenomsnittet er 1.2, ikke nok til å forsvare sin egen kostnad med å være ansatt engang og det finnes faktisk folk som er halvparten av det, tror du jeg fikk dieselbil? Oh yes