TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #468950  av ArildM

Tabelltrekk is king? :lol:
 #468951  av Makk

ArildM skrev: 16 mar 2026 15:57 Tabelltrekk is king? :lol:
Ja det kan virke sånn altså... Jeg gikk opp med 400 på ett år på grunn av voldsom økning i lønnsavtaler og en helsikkes reising på jobben så jeg hadde mer eller mindre satt av i tankene mine 50-60 til økt beskatning, men det ser ut som tabellen tok seg av det ja!

Men ja, det ble feiret 40 år denne helgen i Polen, alle overlevde, lommeboken ble med hjem og lillemann henger fortsatt på mellom hans to flotte ferskener.

Freddan hentes det merca i Oslo, det kommer 357 magnum colt denne uka, en kjempeladning med ammunisjon og jeg har fyllelovd at jeg skal til Bergen å hente en Ducati til :lol: :lol: :lol:
 #468952  av OleST

357 mag og Ducati, det er livet :wink:

Jeg har forresten funnet en plankebit til Winchesteren min, nydelig bit med nøttetre med skikkelig fiddleback mønster og mye liv.
IMG_3528.jpeg
IMG_3528.jpeg (1.07 MiB) Vist 185 ganger
IMG_3529.jpeg
IMG_3529.jpeg (996.54 kiB) Vist 185 ganger
Ikke spør hva den kosta, det er ikke sunt.
 #468953  av Makk

OleST skrev: 16 mar 2026 22:00 357 mag og Ducati, det er livet :wink:
Oh yess !

Blir en jævla fin addition til samlingen, venter fortsatt på King Cobraen dog... Men Python, Anaconda og King Cobra? Dem er fine å vise frem :D

Og satan som det smeller da.

I Polen ba jeg om å få prøve en 357 mag revolver dem hadde, og jeg kan ikke annet enn anta dem ga meg 38 special for det var jævlig lav rekyl, ble nesten skuffet lool.
 #468970  av OleST

nice!

tok med Winchester`en min på skytebana en tur i dag, nettopp lada ammunisjon og skulle egentlig bare teste noe ladedata jeg hadde regna meg frem til litt på "gefuhlen" og noen enkle datasimuleringer. gikk jo faen meg skamgodt, 4cm samlinger på 70m og knerta leirduene som lå på vollen ved 100m :D

Neste nå blir å lage litt stabilt for til 12,7`en så dama får prøve den. håper på å få støpt kuler så jeg kan jakte elg med den i høst.
 #468971  av Makk

Tenk å ha ei kjerring man kan kjøpe gaver til i 12,7 8)

Til og med jeg klarer det kravet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 8)

Åja du mente våpen? Ooh fakk :D :D :lol:
  • 1
  • 1184
  • 1185
  • 1186
  • 1187
  • 1188