TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Musikk - tråden

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #468789  av ArildM

Jeg mener, for et spill 8)
Kanskje tidenes remix, og perfekt for Need for Speed.
 #468830  av ArildM

8)
 #468858  av ArildM

En slags Japansk Bruce Springsteen? :D
 #468859  av ArildM

#468872  av ArildM

Håper å få høre dem live igjen en gang, vanvittig flinke.
 #468902  av ArildM

Blir noen bangers i år også i Eurovision :D
 #468969  av Makk

Helt ærlig så er Eurovision propagandasøppel og totalt masseprodusert slop, er ikke mye artistisk over det der :lol:

Autotuna søppelmusikk, nix prosent nivå i dem som utfører. dem følger et skript, ikke sjela og skillsa sine, det ser vel hvem som helst???

Jeg bare kjører denne replikken jeg : 8) 8)

Do you like my caaaar?? Kanskje brudene synes noe om den? ahhahahah
 #468977  av ArildM

En kan jo være stygg og si at Eurobeat er utrolig repeterende, basert på en megaenkel oppskrift, og Japansk wannabe europeisk ræl (men det er tidvis ekstremt bra, særlig i rett omgivelse/miljø).

Like mye som at Eurovision også er 90% ræl. Men, jeg liker det, det er lett underholdning, men som alt annet av musikk er det veldig mye søppel.

Eurobeat har sin plass, gjerne bak rattet, men jeg setter det aldri på i stua hjemme. Like mye som at Eurovision ikke er noe jeg aktivt hører på, men synes det er morsomt syssel å høre hva de forskjellige landene kommer opp med, og blant alt politisk baserte rælet så er det noen gullkorn der.

Francesco Gabbani - Occidentali's Karma

Vant aldri, men den er fortsatt på spillelisten i bilen, det er en godlåt og får meg i godt humør, og ett eksempel på Eurovisionlåter jeg har med meg videre, mange år etter. Samtidig minner det meg om Eurovision og de første gangen jeg hørte låtene.

Etter å ha hørt utallige timer på 80talls musikk kan jeg garantere deg at det er like mye billig drittpop i det årtiet som alle andre årtier, det er bare at vi har en følelse av at det var så fantastisk mye bra det årtiet, fordi vi har plukket ut alle gullkorn fra de årene.

Så fuckit, det finnes mye bra musikk i alle kanter, både gammelt og nytt. Eurobeat, eurovision, you name it.
Og takk og lov for at de aller fleste klarer å skille slop fra sjel, det er et veldig godt tegn for at vi i fremtiden bare vil sette enda mer pris på det som er laget av mennesker, med sjel.

Avslutter med en skjult skatt jeg fant blant fatterns kasetter:

Wishbone Ash, hele albumet er bra, men særlig denne. Enda er albumet utypisk bandet, og ikke på topplisten over sangene deres på spotify. Albumet ble tilogmed kritisert som lettbeint tullerock av enkelte kritikere :wink:
 #468978  av ArildM

:)
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67