TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt Caldina GT-Four

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #468966  av ArildM

Hehe litt sånn "min bil mine valg"? :D
Vi jakter vel en slags perfeksjon ofte, mens funksjon og eu ok holder i massevis, sånn egentlig.
Så blir man jo lei, for ideen om perfeksjon er lett å bestille på nett, men du skal da en gang montere det også, og gang nummer 5000 er ikke like morsom som første gang da du aldri hadde gjort noe slikt :mrgreen:
 #469006  av ArildM

EU ok, null hull :D

Bytta bremsesko begge sider bak før kontroll. Tok en kjapp dusj med fluid film på bakstillingen samtidig.
Så nå at bremseskoene hadde originale tusjmerker fra fabrikk. Såe, jeg skal tilgi at belegget løsna på den ene skoen :wink: Selv om trommelhåndbrekk er pes vanligvis, gikk det overraskende greit.

Nå er det litt roligere på oppdragsfronten, så kanskje jeg rekker å skru litt fremover, kanskje.
Ikke for det snart er MR2 sesongen i gang, så da kan Caldinaen henge på bukken, og da er det ikke noe stress å bli ferdig heller.

Fant forresten ut i dag, sånn etter noen års eierskap, at baksetene kan vippes opp og frem, slik at du kan få helt flatt lasterom. Toyota gav virkelig disse bilene alt de hadde på den tiden :) Jeg mener, det OG koppholder til passasjerene bak, som kan vippes ut på fancy måte fra midtkonsollen? Djees, vi skal vist skjemme folk helt bort :lol:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13