Orginal kjølevæsketank ble lirket inn. Med 2gr er det egentlig ikke plass til å få den inn uten å senke traversen, eller demontere ledingsnettet. Men det gikk med mye kål og løsning av ledingsgnett
Slange skulle vært levert igår. Men får uansett ikke testkjørt i dritværet.
Så til den he******s girolje lekkasjen.
Viser seg at når bilen henger i luften og det ikke er belastning på aksling er det tett.
Når bilen står på bakken så er det en mindre lekkasje når oljen er kald. Lekkasjen øker når oljen blir varm og tynnere.
Så da er det å bytte den jævla simmerringen for 3. gang. Denne gangen blir det kappet spor i braketten som holder bremseslange, så jeg slipper å evt løsne den og lufte bremser en 4. gang
Jeg er så drittlei hele opplegget at jeg gladlig hadde satt bort jobben og betalt for det
Sliter fortsatt med å finne korrekt akselstub. Men får bare lete.
Note to self, mulig delenr for korrekt stub 43040-28011. Til rav4 aca28
Slange skulle vært levert igår. Men får uansett ikke testkjørt i dritværet.
Så til den he******s girolje lekkasjen.
Viser seg at når bilen henger i luften og det ikke er belastning på aksling er det tett.
Når bilen står på bakken så er det en mindre lekkasje når oljen er kald. Lekkasjen øker når oljen blir varm og tynnere.
Så da er det å bytte den jævla simmerringen for 3. gang. Denne gangen blir det kappet spor i braketten som holder bremseslange, så jeg slipper å evt løsne den og lufte bremser en 4. gang
Jeg er så drittlei hele opplegget at jeg gladlig hadde satt bort jobben og betalt for det
Sliter fortsatt med å finne korrekt akselstub. Men får bare lete.
Note to self, mulig delenr for korrekt stub 43040-28011. Til rav4 aca28
Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren 
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.