TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SW20 2AR-FXE Swap

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #469182  av Morten Thorén

Hehe, ja antar det første 2ar swapen i norge generelt? Og kanskje første gang 2ar blir kjørt med Maxxecu? Men tviler på at det blir den eneste fremover, selv om jeg vil si det har vært litt dyrt å bytte, så er det langt billigere enn V6 motoren:) time will show;)
 #469183  av ArildM

Virker som en genial swap! Genialt med lett tilgjengelige deler til motoren også siden den er solgt i bøtter og spann i Rav4. Blir spennende se hva du kan hente med litt friskere eksos og litt tuning :)

Ikke at det har så mye å si, men vil tro at den er rimeligere i drift enn v6n også :)
 #469185  av Morten Thorén

Haha ja skal kjøre en lag tur imorgen, skal ta å fylle tanken og nulle ut trippmåleren, så får vi se hva jeg får på mila:)

Nå ble an EU godkjent og, så nå er det faktisk bare å kose seg:)
 #469194  av ArildM

Genialt det!
W30'n bruker 0,6 ish på småkjøring, og det er så genialt, kan bare kjøre over alt uten å tenke på at den drikker noe :D
 #469198  av Morten Thorén

Ja, helt genialt, nå har jeg kjørt frem og tilbake Stavanger - Asker og må bare si det, fy søren, hadde mr2en komt idag så hadde jeg ikke vært overasket om den hadde komt med denne motoren. Bilen føles veldig stabil og gjevn. Føler kanskje bilen er blitt litt for "voksen" for å være helt ærlig, hehe, så må få til litt mere lyd 8) .