Jo, Skoda forhandleren her har vært ok i mange år, alltid godkjent mr2 og celican og jeg får være med.
Men sist gang måtte jeg krangle fordi jeg var ikke "forsikret" for å bli med inn, selvsagt en ung jente i rene klær som vanlig.
Dem skal holde kjeft å høre etter, kanskje dem lærer noe lol, kom ikke her å fortell meg noe som helst om en utgått 36 år gammel Toyota når du er kundebehandler (nyansatt) på skoda
Jeg bestilte EU kontroll med forbehold ol å bli med, og det var greit, helt til jeg kom der å traff maktsyk småjente.
Hva er problemet, dem får beskjed på forhånd at å lete etter arbeid skal dem hoppe over for det er bare jeg som skrur på dem, gi gjerne beskjed om anmerkninger som er reelle, men jeg forutsetter at dem lærer seg å justere en lampe da..
Meen ingen slår han som en gang for lenge siden kom å anklaget meg for å ha tatt ut ABS pæra på mr2n, å når jeg sa den hadde ikke fikk jeg streng beskjed om at det hadde ALLE biler
Selvsagt en jypling, verksmester ble påkalt, av meg, og han kunne fortelle at det var sant, gamle biler hadde ikke slikt, kun som option her.
Men bilen var selvsagt ikke godkjent likevel skal du bare vite, for servostyringen var jo HELT ødelagt, så tung på rattet kunne ingen bil være, det at den ikke hadde servo var jo selvsagt HELT umulig for "til og med biler på 60 tallet har det" sa jyplingen.
Verksmester påkalt igjen, han var nok lei av å gå opp og ned trappa så han ga beskjed : "Bare godkjenn den her jævla bilen, han som eier den vet mye mer enn oss likevel"
Ble en god latter i ettertid, men fyfaen daa.