TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Magnes Blå 95 Mr2.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #469348  av magnesmurf

Den riktige simmeringen får jeg ikke tak i, da amayama sendte melding om at delen var erstattet med en ny. Samme delenummer som ikke holder tett.
Første gang jeg ikke er fornøyd med amayama. Da de uansett sendte den nye delen, som koster 2$ istedenfor riktig del til 12$. Men de har uansett fakturert hele summen, og sendt "feil" del.

Har bestilt drivaksel fra huggern. Så håper jeg at den lar seg bygge og vil holde tett mot simmerringen.
SÅ neste skritt blir da toyota aksel og simmerring som smøre med pakningsguffe på sidene, før den bankes inn.
Blir ikke det tett, er vi på å bestille simmerring på mål. med mindre dimensjon rundt drivaksel.

Fikk også tak i et turbo motorlokk, da motor trenger ekstra kjøling. Blir godt og varmt nedi motorrommet med NA motorlokk og tilhørende raintray som sitter fast i motorlokket :roll:
 #469351  av ArildM

Får håpe original drivaksling gjør susen.
Amayama er litt vanskelige når det kommer til support, eller den totale mangelen på akkurat det. De sender bare hva de har, eller hva de kan skaffe. Men men. Akkurat der er Jesse Streeter mye bedre, selv om han også ikke alltid følger instruksene jeg gir :lol:

Ble det motorlokk fra Japan eller?
  • 1
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120