Gjenbruk av de gamle høyttalerene var genialt, som sett på dette tidspunktet:
Kan man skjære ut de gamle høyttalerne, og terminere de nye rett inn på originale høyttalerledninger og kontakter.
Dette var en genial life hack, og man slipper å klippe i originalt ledningsnett.
Gjorde det samme ish på diskantene, Pioneer diskantene var av samme størrelse som de originale, de måtte bare skjeres/klemmes ut forsiktig, så fikk man gjenbruke originale monteringsplater og vinkler.
Har ikke noe annet enn gode skussmål for dette Pioneer settet med høyttalere. Spiller penere enn en del dyre Focal sett jeg har hatt, og er lettdrevne og pene å se på (ikke at du ser de når de er montert). Om noe skulle jeg ha hatt en kompakt forsterker ala den jeg har i MR2n for å få litt mer liv i de nedre frekvensene, men er fortsatt MYE bedre enn originalt.
Tok dessverre ingen bilder, men men, litt info og logg som kanskje kan være til hjelp til andre?
Neste oppgradering blir Tein demperne + Kyb fjærer, fjærene ankommer på fredag, så da får vi se om jeg får montert de straks.
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4