Lurer litt på andres erfaringer.
Celicaen har begynt å tulle med ladinga. Får varsellampene for oljetrykk, batteri og sånn med utropsteikn ((!))

Samtidig ser eg på voltmeteret i instrumentpanelet at det er lite spenning. Så har eg latt den gå på tomgang mens feilen er der. Då viser batteriet 11,9V. Lader av og på. Når den lader er den opp i 13,4V.
Så... tre ting eg lurer på:
1. Dynamoen var bytta i 2022. Den er remanufactured står det på et klistremerke. Altså overhalt brukt del. Kva meiner dere er OK levetid på en overhalt dynamo? Fire år med ish 5000km køyrt er ganske lite?
2. Har kopla frå batteriet og dynamoen og spruta på noke 2-26 (el. smørning). Når eg starta den etterpå så gikk den opp i 2000rpm på tomgang? Vanligvis rundt 1500rpm. Tok lengre tid enn vanlig før den roa seg. Ser forrige eiger har sjekka dette rett etter dynamo var skifta sist. Så what gives, koffor?
3. Har hatt plystrelyd frå "dynamo-området" heile tida eg har hatt bilen. Som gir seg etter bilen er køyrt varm. Trur det er hjulet på dynamoen, eller løpehjulet rett under. Det løpehjulet under virker å vere til stramming av dynamoen. Spørsmålet for dere 3S-GE-kjente. Kva fastnøkkel størrelse er det på det løpehjulet. Virker som det er mellom 13 og 14mm. Det er ikkje tommer heller, hvertfall ikkje 9/16, som eg trur er det nærmeste.
Har allerede bestilt ny dynamo.
NY! 
Men lurte no på om noken ville stemme i med erfaringer rundt det her. For morro skyld