TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Myklebust sin Celica type raud 1990

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #469388  av ArildM
 
Hehe, de tidlige dagene av motorstyring og vakumstyring i en vanvittig symfoni av ledninger og vakumslanger <3
Med det sagt ser det utrolig originalt og pent ut neddi motorrommet.
3sgte er vel enda verre, siden du har intercooler på toppen av motoren :lol: Men ja, når man tar en slik jobb er det mye man bør gjøre samtidig, også slipper man det på noen år igjen :wink:
 #469389  av Myklebust
 
de tidlige dagene av motorstyring og vakumstyring i en vanvittig symfoni av ledninger og vakumslanger
Det var vakkert skrevet!

Jo, den er ganske original nedi der! :D

Tenkte tanken at skitt, kunne jo hatt turbomotor likevel :lol: Er ikkje intercooleren montert over topplokket sånn som innsugsmanifoldet er her?
 #469390  av Myklebust
 
Blei litt nysgjerrig. Fant noken pikselbilder. Ser ut som det kanskje hadde vore en enklere jobb på turbomotoren :o
Vedlegg
3SGTE i Celica oem og modda 2000px.jpg
3SGTE i Celica oem og modda 2000px.jpg (735.29 kiB) Vist 12 ganger
 #469391  av Myklebust
 
Eller hvertfall ikkje verre :lol: