Når du trodde det var gale nok Arild, så kom der en til ut av buskene som er mye mye verre
Jævlig nice Ole, mysa selv på S&W 500, men jeg lot fornuften tale og kjøpte "Bare" en 44 Magnum, som er det minst idiotiske av alle våpnene da Magnum 2 er vel den egentlig en av de laveste tillatte pga faktorkrav i konkurranseklassen
Klart en får lov å delta med cal 41, men afaik er det bare noen få raringvåpen som er der nede, og ammunisjonen da koster heroinpenger så det blir ikke akkurat dagligdags, så når du skyter 10 ish stevner på sommerhalvåret og halve er magnum da bør det ikke koste alt for mye med slikt
Gleder meg selv til nytt grep på Pythonen, den er så glatt at spesielt når du skyter enhånds revolverfelt eller to hånds magnumladninger så sklir den inn i hånda mi og en må resette grepet sitt, skulle ikke være nødvendig å bruke mange ord på å forklare hvorfor å skulle måtte seate revolveren i hånda mellom hvert jevla skudd ikke vinner noen konkurranse
Bestilte Pachmayr selv, top of the line med slim type finger grooved og neoprencoating med serratering på hard kjerne slik den ikke gir for mye etter, den biter seg fast i hånda tenker jeg!
Jeg har lyst å kjøpe en Desert Eagle i 50 Action Express, du får dem i 357 og 44 magnum også, eller 427DE, men jeg slo det fra meg med en gang jeg så det kostet TUSEN kroner for 20x 50 cal AE kuler her til lands LOL
En ting jeg er happy med som jeg sto å fikk til i går på organisert trening var at jeg tok med alle 3 revolverne og fikk skutt dem inn skikkelig, tok detaljer og noterte å justerte, nå er alle siktene så like som dem kan bli, selvsagt litt forskjeller for ingen våpen er like, men like nok til at jeg kan stå hele dagen lang og øve på 22lr revolveren og så ta med meg måten jeg skyter på over på 357'en og til 44'n.....
Jeg var taktisk her og kjøpte alle tre med like target-sikter!
Det sparer meg for særdeles mye penger da en pakke 44 mag starter på 500 spenn for dritt-ammo og slutter på 1200 penger, imenst 22lr er 50 kroner pakken