TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #469594  av OleST

Kliss ny, under ett år gammel. Men det er bare sånn de er, rebated rim hylse på .50AE, kort og feit patron og gass-system med kort pipe er omtrent hele regnestykket på «funkernte».
 #469595  av Makk

OleST skrev: 13 aug 2026 19:18 Kliss ny, under ett år gammel. Men det er bare sånn de er, rebated rim hylse på .50AE, kort og feit patron og gass-system med kort pipe er omtrent hele regnestykket på «funkernte».
Er det en vanlig size liten/middels mann som har den? Vanskelig å bruke for oss småfolk :p

Den sliter jo litt med samme som 1911, om du ikke har riktig og godt grep så får du disse feilene fort.

Er det en XIX? Den er vel gjerne beryktet og afaik en helt ny er jo laget på samme måten som siden den modellen kom tror jeg?, vet ikke om de eldre kanskje er bedre?
 #469596  av OleST

Helt vanlig standard moderne desert eagle med standard løpslengde, tviler sterkt på at det er skytteren som er problemet også da den har mest problemer med mating. Er bare sånn de er.
 #469597  av Makk

Meh, forsøke annen ammo?

Utvalget er sikkert ikke så poppiss her til lands, men til sammenligning vil min 1911 ikke skyte Sellier & Bellot samme hva jeg gjør, lader du 5 så får du 2-3 fail.

Med Geco eller Norma skyter man hundrevis før en evt får en.

Kompiss sin Benelli 22lr også, kan aldri bruke CCI, men Geco, Norma å Eley går som det griner.

Selv har jeg skutt litt over seks tusen Geco rifle/semi-auto patroner i min Walther og hatt EN feil, husker jeg ble helt sjokkert når det skjedde :lol:
  • 1
  • 1191
  • 1192
  • 1193
  • 1194
  • 1195