TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #469594  av OleST

Kliss ny, under ett år gammel. Men det er bare sånn de er, rebated rim hylse på .50AE, kort og feit patron og gass-system med kort pipe er omtrent hele regnestykket på «funkernte».
 #469595  av Makk

OleST skrev: 13 aug 2026 19:18 Kliss ny, under ett år gammel. Men det er bare sånn de er, rebated rim hylse på .50AE, kort og feit patron og gass-system med kort pipe er omtrent hele regnestykket på «funkernte».
Er det en vanlig size liten/middels mann som har den? Vanskelig å bruke for oss småfolk :p

Den sliter jo litt med samme som 1911, om du ikke har riktig og godt grep så får du disse feilene fort.

Er det en XIX? Den er vel gjerne beryktet og afaik en helt ny er jo laget på samme måten som siden den modellen kom tror jeg?, vet ikke om de eldre kanskje er bedre?
 #469596  av OleST

Helt vanlig standard moderne desert eagle med standard løpslengde, tviler sterkt på at det er skytteren som er problemet også da den har mest problemer med mating. Er bare sånn de er.
 #469597  av Makk

Meh, forsøke annen ammo?

Utvalget er sikkert ikke så poppiss her til lands, men til sammenligning vil min 1911 ikke skyte Sellier & Bellot samme hva jeg gjør, lader du 5 så får du 2-3 fail.

Med Geco eller Norma skyter man hundrevis før en evt får en.

Kompiss sin Benelli 22lr også, kan aldri bruke CCI, men Geco, Norma å Eley går som det griner.

Selv har jeg skutt litt over seks tusen Geco rifle/semi-auto patroner i min Walther og hatt EN feil, husker jeg ble helt sjokkert når det skjedde :lol:
 #469601  av OleST

den desert eagle`n er sånn med alt vi har fått testa av fabrikk ammunisjon og forskjellige kuler i hjemmelada ammunisjon... tenker at det er bare sånn de er? :? har jo stabilt rykte på seg for å være sånn passe upålitelige selv om Magnum Research påstår at det er skytteren eller alt mulig annet enn noe feil med pistolene, forhandler har tatt inn pistolen for sjekk og testskutt fra ransom rest for å utelukke skytteren helt og fikk fortsatt feilfunk ca en gang annenhvert magasin. jævlig kjipt når det er pistol til 40k eller noe sånt.

BFR`en jeg venter på er jo også Magnum Research produkt men de er kjent for å fungere ganske stabilt bortsett fra at man må bytte skruer og lime fast noen ting med loctite når man jevnlig skyter såpass kraftig ammunisjon som .500 Bushwhacker igjennom de, er spent på om det holder å få maskinert nye skruer i Uddeholm Impax Supreme stål som varmebehandles eller om jeg må over på noe annen trolldomslegering. jeg får ikke svar fra T2 Armory på hva stål de bruker eller om jeg kan få kjøpt ferdige skruer fra de fordi de ikke vil hjelpe meg med å bygge om en revolver hvor ikke munningsbremsen er sveist på etter at en gluping prøvde å saksøke de da han permanent herpa begge håndledda ved å skyte .500 Bushwhacker i en revolver uten brems, det fantes bilder av resultatet men bildene har bltt sletta fra alt av våpenforum pga blod og gørr... er forsåvidt også spent på om kikkertsiktet og montasjen kommer til å tåle så mye juling, tipper jeg må bruke alle triks i boka for å få det til å sitte fast og holde nullpunkt.
  • 1
  • 1191
  • 1192
  • 1193
  • 1194
  • 1195