TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -tråden

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #469497  av ArildM

Lurer på hva Arbeiderne som ble satt til å bruke 100 timer per bil, på å prøve å jazze opp en IQ tenkte :lol:

Jeg leste at de hadde planer om å selge tusenvis i året, med det fineste småbiliteriøret ever. Men NOEN på fabrikken må jo ha tenkt, holy moly dette er en forbanna dårlig ide. Også må jeg jobbe på ukesvis med dette rælet :lol:

Mtp salgstallene må jo noen ha sagt "I f'nnn told you so" :wink:
 #469517  av Makk

Veldig blurry bilder som er ganske glossy.

Triks for å få en sånn gammel bil til å fremstå veldig fin?

For slik ser den ikke ut uten at noen har brukt en hel uke på lakk-korrigering og detailing.....

Den har dog alt helt riktig fargekombo-messig for meg, svart innvendig er alltid en vinner, det er også ingen frastøtende interiørmods å fargen er helt okay.
 #469518  av ArildM

Det er jo mulig at noen har tatt veldig godt vare på den, det tviler jeg ikke på.
Men de forrige bildene var mye mer naturlige:

Bilde
Bilde
PS fin flekk under bilen, får håpe det er fra AC :lol:

De hadde også med bedre interiørbilder, bilder av servicehefte osv. Og hadde med at dette er en S-edition, som er nummerert som 084 av 100.

Som du sier, en veldig pen fargecombo og de rette mods (litt nyere fabrikk dobbel din spiller som passer i midtkonsoll), og ellers er det vel bare noen felger fra en nyere MX-5 tipper jeg? Fabrikklevert med skinnseter er også skjeldent, selv om jeg personlig ville ha gått for stoff i setene på en sportsbil. Ser for meg at du sklir greit frem og tilbake ved aktiv kjøring.

Men å ta bilde innvendig med bilde av dine egne føtter:
Bilde

Og en gammal radio på siden i gulvet, det blir litt amatørmessig.

Jaja, om den går for 180k så er det i alle fall et HØYT prisnivå for å være MK3.
Vet det ble solgt en sort en i vår for 120k ish?
 #469605  av ArildM

Nye tider vettu :lol: :roll:
Men ja Mk3 supra har tidligere vært tungsolgt.

Men så har du jo alle de tre magiske nøkkelordene:

"Turbo
JZ
Manuell R154"

:roll:

Om den har gått 300k kombinert med bildene fra ACR så kan det jo tyde på et ganske tungt liv.
Bare som du beskrev etter en en dag på ringen så er banetid ganske heftig tid for en hver bil :wink:
  • 1
  • 294
  • 295
  • 296
  • 297
  • 298