TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #469669  av ArildM

Happy wife , happy life? :D
Når beholderen til gifteringen er såpass gjennomført så må bare det i seg selv være en bra deklarasjon om hvor mye det betyr :wink:

Ellers, takk for filmanbefaling :D
 #469673  av OleST

ArildM skrev: 05 sep 2026 07:45 Happy wife , happy life? :D
Når beholderen til gifteringen er såpass gjennomført så må bare det i seg selv være en bra deklarasjon om hvor mye det betyr :wink:

Ellers, takk for filmanbefaling :D
Hu er strålende fornøyd, har fått være med å gi litt input på design av ringen også så hu vet at den kommer, jeg skal begynne å lage ringen snart, har fått låne gullsmedverkstedet til en kompis :D
Hu driver å drømmer om bryllup, seremoni i kirka i bygda der hu er oppvokst men så er hu usikker på om det blir lovefest, westernbryllup på Deadwood eller å leie selskapslokalet nede i sølvgruvene. Også har jeg fått streng beskjed om å fikse ræserbil som skyss fra kirka til selskapslokalet den dagen det blir aktuelt 8) :lol:
 #469674  av OleST

Makk skrev: 05 sep 2026 10:34 Ikke gå i den fella :lol: :lol:
Felle og felle fru blom, er fornøyd med dama jeg :wink: (også tør jeg ikke noe annet, hu er jo bevæpna :shock: :lol: )
 #469675  av ArildM

Hehe, kan ende veldig bra eller veldig dårlig det ekteskapet her skjønner jeg :mrgreen:
Gjør hva som føles rett ut :wink:
  • 1
  • 1193
  • 1194
  • 1195
  • 1196
  • 1197