TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #469778  av magnesmurf

ArildM skrev: ↑02 okt 2026 13:51 Jaja, det nærmer seg nå :lol:

https://refuel.no/no/artikler/forbudsso ... ntrum.html

Ikke lenge før jeg blir nekta å kjøre Caldina inn til Trondheim for å dra på Ikea :roll:
Hvis jeg en gang får passere Stjørdal da :lol:

1000,- per passering, til å begynne med.
50,- kr litern for Bensin ila neste år?

Tjohei hvor det går :!: :D

Alt for å nå nullvisjonen om antall drepte i trafikken, og masse miljøtull.
Men at det blir en grasal økning i pyskiatri og selvmordstilfeller, det spiller ingen trille.
Liker du ikke sport eller å bo i byen, da kan du like gjerne bli en del av statistikken. Bare det er riktig satistikk.
 #469779  av ArildM

Med nært 100% elbil som nybilsalg skulle man tro at et naturlig skifte var greit :lol: Men neida.

Uføre er jo bare en økonomisk belastning for staten uansett, og mye av de bor på bygda, så vinn vinn? :lol:
(Er ufør selv så kan ta den spøken håper jeg :wink: ) . Gledelig nok er jeg ikke avhengig av å pendle lenger, skulle ha jobbet som butikkansatt og pendlet 10 mil om dagen :shock: Da hadde man snakket dårlig økonomi i å jobbe, eller nærmere sagt, tap å jobbe :roll: Sånn 5500,- bare i drivstoffutgifter hver mnd + dekk + forsikring + vedlikehold :lol:

Men men, tullete nok så stemmer sikkert masse folk FRP ved neste valg, tror ikke ting blir noe bedre da heller...

Så vi får bare ta det som den store spøken alt er og prøve å le så lenge vi har et gram av humor igjen. For noe annet går ikke :D
 #469781  av Makk

Den eneste forskjellen blir at man slipper se de stygge tryna som er der nå, og at det blir mye gråting fra libtards.

Men det kan noen ganger være nok, dem som sitter nå er jo helt villt uegnet og upopulære, mindre enn selv Putin lol.

Skal det forskjell bli må dem alle sparkes, journalistene låses inne å de gjennomkorrupte bakfolkene som lar utenlandsk inflytelse få rådd dem må rett på Akershus festning sammen med banksterne 8)
  • 1
  • 1195
  • 1196
  • 1197
  • 1198
  • 1199