TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Samletråd for motorrelaterte småklipp fra f.eks YouTube

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #469740  av ArildM

Så Reliant lagde ikke bare rare 3 hjulinger, de lagde en 4hjuls "bil", men neida, britene kjøpte 3 hjuls varianten. Som de laga helt til 2001 :shock:

Reliant Fox var jaggu en særing også, tidenes pickup :lol:
 #469792  av ArildM

Så utrolig sant.
Yrkesstolthet og å ta vare på kundene er en utrolig viktig, men akk så ofte oversett faktor i dag.
Og en av grunnene til at jeg aller helst gjør alle jobbene på mine biler selv.

Føler enda ikke jeg har ett verksted jeg stoler 100% på til å gjøre noe som helst på mine biler.
Men har i det minste et et verksted jeg stoler sånn høvelig på til å ta EU kontroll...

Toyota Stjørdal mistet min tillit da de knakk kontakten på en injektor på dieselmotoren til muttern, og knørva det sammen med elektrikertape og jallakoblinger. Det har funkert helt siden den gang ja, men det ser ikke bra ut, og et kjempeeksempel på at de ikke verdsetter kundene og æren. Attpåtil var det en forsikringssak med motorhavari. Kjørte selv kodelesere og fikk opp feilkode på dysene. De bytta injector driver, en del til 15-20k som aldri ryker. Før bilen på nytt måtte inn, og da kunne de bytte dyser, men altså ikke uten å ødelegge en kontakt først :roll:

Ett verksted oppi her gjør veldig bra jobb (flinke mekanikere), men de tok betalt for en hel verkstedtime for å bruke 5 min på å justere ene frontlykta på Caldinaen på etterkontroll, samt de som sitter i kundemottak ser sure ut og det føles som det er et ork å snakke med deg...

Andre verksted oppi her klarte å godkjenne Rav4n som allerede var avregistrert og sendt til Afrika, i stedet for Rav4n som vi faktisk fikk eu ok. Som betydde at vi fikk varsel om avskiltning og måtte på ny eu...

Tredje verkstedet oppi her er det jeg bruker nå. Men han er gammel, og fant på feil til min søster når hun var der alene og viste bilen... Som jeg selv måtte utbedre, og ta med på etterkontroll (hadde allerede bestilt delene og skrudd ned ting før jeg så at det ikke var feil der det skulle være)... Men så lenge det er mannfolk som kommer innom ser han ut til å være grei :lol:
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61