TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Magnes Blå 95 Mr2.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #468793  av magnesmurf

Jeg har brukt goodridge sine. De har gummi utenpå, så har aldri fått mangel med de montert.
Jeg har jo forhåndsgodkjent oppsettet mitt, så når jeg har fått papirer på støy og effekt er det bare å bestille time for godkjenning :D

Fikk endelig nytt nav, og satt inn nytt lager. Samt montert bremser der navet manglet. Så nå er det snart i mål.
I dialog med et firma om å lage cusom kjølevæske tank. Og i dialog med et annet firma om målere/skjermer i dash.
 #468794  av ArildM

Nice, så litt på Goodridge sine med gummi utenpå, Classic Black eller hva de heter.
Skal ta en kikk på slangene når jeg går over alt av oppheng, så får jeg ta en vurdering da. Kostet ikke all verden for ett sett så jeg.

Ellers, bra det er fremgang, nærmer seg nå? :D
 #468796  av magnesmurf

Ja. Nå er det bare siste innspurt.
Fikk ny ecu og startet bilen. Vet at den går, men må få på plass resten, lufte kjølevæske og bremser pluss litt mer før jeg vet at den går feilfritt.

Ikke ideelt å stå med motor igang inne på verkstedet, da det mangler avsug :roll:
 #468806  av magnesmurf

Etter at bremsene var luftet og hjulene på, oppdaget jeg at et eller annet jævla blekk rundt drivakselsen, i navet har flyttet seg og står skjeivt, så det blokkerer drivaksel.
Jeg som trodde jeg endelig kunne sette bilen på hjul og kjøre :roll:

Og for å gjøre saken enda litt mer komplisert ser det blekket ut til å være del av navet, siden det ikke er listet som egen del i delekatalogen.
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114