TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #468820  av Makk

Oooh boy.

Nå skal jeg sendes til Bodø, så Narvik, Hammerfest, Alta, Tana og Kirkenes for diverse oppdrag.

Ved josafats skjegg, det lengste jeg har vært er Tromsø og Senja og det var vanligvis med fly for å hente noe som skulle hit og dit lokalt.... Det her blir skøy :lol: :lol:

Nå blir det nye våpen og penger til alt en trenger ! Mk23 SOCOMM here i coooome!

Langt å kjøre? Ja, men du hadde kjørt bil du også for en tusing i timen :lol: :lol:

Synd at skatten er så jævelig høy, heldigvis er det noe som heter flexitid som du kan gjemme det på og ta det ut på en måned der det er mindre inntekt, og få litt mindre trekk da :lol:

Fikk ny servicebil for 2 uker siden, 2026 Vito, lengste utgave med den nest sterkeste motoren, en fantastisk bil, bare synd den blander seg litt for mye inn i kjøringen, heldigvis kan det meste slås av... Men ikke alt.

Jeg vet bare en ting, et slikt høytechno monster skal jeg aldri ha, satser på å kjøpe en 15-18 Mercedes C eller CLA 200/250 med 4wd og 218 hester bensinturbo, diesel er bortkasta i disse dager da bensin er mye bedre....

Mindre rensetull og dem har ikke enda fått de psykopatsystemene som EU har pushet for jeg kan love deg det er faen så irriterende at bilen skal drive å pipe å gnelle så inni helsikke på den minste ting, faen ta hold kjeft din blikkboks, jeg har kjørt verden rundt 20 ganger og kan mer enn deg hold kjeft :lol:

Veldig fin stock Ole!
  • 1
  • 1181
  • 1182
  • 1183
  • 1184
  • 1185