jojo, de kan ikke nekte meg noe om jeg møter med vinterdekkene men jeg har litt lyst til å unngå uvennskap med gutter med så mye makt, om bilen blir husket som "den som lurte seg unna" så kommer de ikke akkurat til å være vennlige neste gang jeg er der for å godkjenne noe annet..
...men jeg kan jo si at jeg har bestilt hjul og venter på dem så klart, blir nok til at jeg prøver det nå..
..men uansett er jeg fristet til å selge og kjøpe nye slik at jeg slipper å kjøre rundt og bekymre meg for nok en kontroll, samt redusere utvekslingen med 6% og få lettere hjul som burde bedre akselerasjonen betraktelig. Har aldri vært noe glad i de hjulene der uansett pga at de er så store at motoren drar litt for tungt i 80km/t i 5. gir, 90km/t føles mye lettere for bilen. Utseendemessig er det ikke så viktig for meg å ha 18" felg eller mer
...men jeg kan jo si at jeg har bestilt hjul og venter på dem så klart, blir nok til at jeg prøver det nå..
..men uansett er jeg fristet til å selge og kjøpe nye slik at jeg slipper å kjøre rundt og bekymre meg for nok en kontroll, samt redusere utvekslingen med 6% og få lettere hjul som burde bedre akselerasjonen betraktelig. Har aldri vært noe glad i de hjulene der uansett pga at de er så store at motoren drar litt for tungt i 80km/t i 5. gir, 90km/t føles mye lettere for bilen. Utseendemessig er det ikke så viktig for meg å ha 18" felg eller mer

- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet