Side 1 av 3
mkIV
Legg innLagt inn:31 des 2004 03:04
av Audun
hepps... lurte bare på om noen her har linker til non bra sider om supra mkIV n/a.... specs. osv... burde vært en fet bil til en grei peng å importere det da...
men er vel sannsynligvis et helvte og få solgt en slik igjen...?
ingen her som har prøvd n/a`en el...?
Legg innLagt inn:31 des 2004 11:52
av tojo
Her finne rdu det meste om
MKIV na(og turbo):
http://www.mkivforums.com/vb/ (forumet)
http://www.mkiv.com (hovedsiden)
Lykke til! Quicksilver her på forumet har vel testet en na? sikkert flere også.?
Na er nok en like god bil,mangler bare noen gamper.
Er nok et bra mye bedre kjøp enn masse annet i na`ens prisklasse.

Go for it!
Legg innLagt inn:31 des 2004 16:59
av Audun
Thanx.... mye nyttig der ja...
vurdere...vurdere....

blir nå uansett ikke før neste år da... hehe
Godt nyttår da folkens

Re: mkIV
Legg innLagt inn:01 jan 2005 18:33
av @lpher
Ser du har fått gode svar allerede men...jeg vil legge til ett par ting
Audun skrev: hepps... lurte bare på om noen her har linker til non bra sider om supra mkIV n/a.... specs. osv...
Her kan du også finne en del info om N/A'en...
http://www.mkivsupra.net/bbs/
MEN...vår obs på at denne siden er Engelsk...og de N/A'ene som omtales her...er importerte fra japan...og vil nok ha litt andre specs enn en USA utgave
Audun skrev:
burde vært en fet bil til en grei peng å importere det da...
Yepp...helt enig...
Audun skrev:
men er vel sannsynligvis et helvte og få solgt en slik igjen...?
Hvorfor det?
Audun skrev:
ingen her som har prøvd n/a`en el...?
Er som det blir nevnt få N/A'er i Norge..og ingen med norske skilt...enda
@lpher
Re: mkIV
Legg innLagt inn:05 jan 2005 20:54
av Riseng
Audun skrev:
men er vel sannsynligvis et helvte og få solgt en slik igjen...?
ingen her som har prøvd n/a`en el...?
hvis du først kjøper
supra, så selger du den ikke

Legg innLagt inn:05 jan 2005 20:58
av øxseth
Ja hør nå på riseng
Legg innLagt inn:05 jan 2005 21:14
av @lpher
JÆSKLA godt poeng!

Jeg finner ikke en eneste grunn til å selge ihvertfall!
@lpher
Legg innLagt inn:05 jan 2005 21:19
av øxseth
Har lyst på supra jeg også, men bilen koster alt for mye...
Legg innLagt inn:05 jan 2005 22:14
av Castrol
Ikke for å ødelegge kjøpelysten til de som har lyst på n/a
mkiv da men..
Har sett at flesteparten av topics om n/a på diverse supraforum, handler om å konvertere til turbo og/eller kompressor.. Kan nok ta lysten fra endel med tanke på kjøp av en n/a dette. Er nok mange som ønsker seg litt mer hk i n/a'en.
Men det er vel sånn i de fleste tilfeller, mye vil ha mer.
Men for all del, bilen er helt toppers den! Er ikke akkurat sløv uten turboene heller, så finn et vakkert eksemplar og kjøp!

Legg innLagt inn:05 jan 2005 22:18
av @lpher
øxseth skrev:Har lyst på supra jeg også, men bilen koster alt for mye...
Er nok ikke til å stikke under en stol at den holder seg uforskammet godt i pris nei

...på godt og på vondt
Ihvertfall om man ikke velger å gå for N/A eller RHD
Supra da
@lpher
Legg innLagt inn:05 jan 2005 23:23
av @lpher
Castrol skrev:Ikke for å ødelegge kjøpelysten til de som har lyst på n/a mkiv da men..
Har sett at flesteparten av topics om n/a på diverse supraforum, handler om å konvertere til turbo og/eller kompressor.. Kan nok ta lysten fra endel med tanke på kjøp av en n/a dette. Er nok mange som ønsker seg litt mer hk i n/a'en.
Men det er vel sånn i de fleste tilfeller, mye vil ha mer.
Men for all del, bilen er helt toppers den! Er ikke akkurat sløv uten turboene heller, så finn et vakkert eksemplar og kjøp! 
Godt sagt

Kan vel egentlig dra den dit hen at en
Supra TT og en
Supra NA er to helt forskjellige biler...med to vidt forskjellige potensielle kjøper-grupper
Men...jeg må ærlige innrømme at en NA
Supra som konebil den dagen jeg blir nødt til å annskaffe stasjonsvogn/sedan ville være en grei trøstepremie...etter salget av
Supra TT'n!
@lpher
Legg innLagt inn:06 jan 2005 11:22
av øxseth
@lper det nå jo vær en turbo, men jeg har altid lurt på hva n/a står for? er det edn uten turbo?

Legg innLagt inn:06 jan 2005 12:47
av Turbotrille
N/A står vel for Naturally Aspirated om jeg ikke er helt ute på tulltur.

Legg innLagt inn:06 jan 2005 14:00
av cameleon
Castrol skrev:Men det er vel sånn i de fleste tilfeller, mye vil ha mer.
Nok blir det aldri

Legg innLagt inn:06 jan 2005 17:24
av @lpher
Turbotrille skrev:N/A står vel for Naturally Aspirated om jeg ikke er helt ute på tulltur. 
Stemmer ganske bra det

Hvilket betyr at den "puster (inn) sjøl" i motsetning til å ha kunstig åndedrett slik som TT'n har!
@lpher