TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Finne pÃ¥ noe i Østfold til helga??

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #99945  av MR2WideBody

For de som ikke skal til lillestrøm i helga, ta ett litte møte i Moss/Fredrikstad/sarpsborg?????
Enten lørdag eller Søndag?

Bare møtes og titte litt på bila til hverandre og juge litt

#99948  av Dalan

Kunne faktisk tenkt meg å ha tatt en tur nedover der i helga om det er fint vær, men skal få retta opp en bulk og lakkert lister, kanaler osv. i helga så det passer ikkje.. :(

#99962  av kaimagne

Juging og titting er jeg absolutt med på, selv om det ikke blir noe langvarig seanse, er helgepappa denne helga. Tar du initiativ til å ordne noe?

#99974  av TurboKnut

Er det rom for å få med "konkurrerende" merker fra Japan også? - Kanskje 200SX klubben også stiller opp på kort varsel?

#99998  av MR2WideBody

Jeg kan godt ordne i gang ett eller annet jeg, har noen kompiser som har Toyotaer og så, de blir helt sikkert med.
Men kunne jeg fått noe tilbakemelding om hvor det passer best så hadde det vært veldig bra.

Regner med at vi kan ta det på Lørdagskveld???
Kræsjer litt med lillestrøm kanskje, men bare gi meg en melding om det passer dårlig, så tar vi det enten på Fredag eller Søndag

#100005  av MR2WideBody

Glemte forresten deg knut, bare samle sammen en bande det, så kan vi treffes, samme for meg hva det er som kommer. Må nesten bare ha interesse for bil

#100012  av TurboKnut

Forslag:

Parkplassen på Smartclub (like ved E6)
Parkplassen på Borg Storsenter i Sarp (like ved E6 + McDonalds)

Begge stedene er nok best på søndag siden butikkene har åpent til kl 18 lørdag.

#100017  av MR2WideBody

Kan godt ta det på søndag for min del, helst på parkeinga til SmartClub.

Gjerne i 15-16 tida, noen som har lyst rundt den tida??

#100042  av kaimagne

Jeg tar meg en tur! :) Til SmartClub altså!

#100049  av MR2WideBody

Veldig bra, da må jeg prøve å få fingeren ut av der sola ikke skinner, og skru som rakkern på bilen, må bytte grenrør og pankinger før helga, og i MR'en er det liksom ikke veldig god plass.

Men da sier vi det sånn. Ta ett skikkelig tidspunkt litt senere. Men må prøve å få med fler.

Kanskje 200SX klubben også stiller opp på kort varsel?
Kan ikke du høre med dem??

#100094  av kaimagne

Heller kl 4 enn 3 for å si det sånn...

#100102  av MR2WideBody

ja, jeg tar det gjerne etter 4 og jeg, men kan vi ikke sette av tida sånn 1630 eller noe deromkring da?

#100132  av kaimagne

Da bankes det! Søndag 17. april kl 1630 på SmartClub i Råde! :) (det er mange Porscher som vi kan sikle litt på der også)

#100244  av cossiemk1

Hvorfor ikke ta det på Torsdag, på rudskogen, så går det jo an å kjøre litt på banen også.... Det er kjøring der for "alle" den dagen :lol:

#100272  av II Fenomeno

kult det var på tide,slenge meg på jeg og ( Søndag 17. april kl 1630 på SmartClub)...