TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvor kan jeg fÃ¥ tak i det lille rommet over CDspilleren?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #100251  av Johnny_Bravo

På min bil så er det plasert et skikkelig 80talls deksel rett over cdspilleren. dette vil jeg bytte ut med et rom slikt som de fleste mr2 har.
noen som har et tips til hvor jeg kan få tak i det? eller kansje noen har et ekstra de vil bli kvitt?

Legger ved et lite bilde av bilen til sw20 så dere skjønner hva jeg mener
Vedlegg
Uten navn.JPG
Uten navn.JPG (7.36 kiB) Vist 360 ganger

#100263  av Rolfis

Det får du kjøpt hos Toyota. Delenr. 55521-30170. :D

#100300  av FireWalk

legg merke til den tynne lomme boka mi....

sitter ute med Eirik no..
:shock: :oops: :roll: :wink:
 #100614  av cancan

Johnny_Bravo skrev:På min bil så er det plasert et skikkelig 80talls deksel rett over cdspilleren. dette vil jeg bytte ut med et rom slikt som de fleste mr2 har.
noen som har et tips til hvor jeg kan få tak i det? eller kansje noen har et ekstra de vil bli kvitt?

Heisan.. Stikk innom verkstedet hos din toyotaforhandler og hør om en mekaniker/klargjører har en liggende, disse blir tatt ut når det monteres radio i Hiace og Hilux.. om han har en, får du den sikkert, har kasta en røys av disse selv..

#100681  av FireWalk

FireWalk skrev:legg merke til den tynne lomme boka mi....

sitter ute med Eirik no..
:shock: :oops: :roll: :wink:
Det der var da altså SW20 for de som eventuelt ikke skjønte det... :)

#100699  av Johnny_Bravo

jeg begynte i lure på om jeg hadde tatt så feil se :)
jeg lurte veldig nå
 #100701  av Johnny_Bravo

cancan skrev:
Johnny_Bravo skrev:På min bil så er det plasert et skikkelig 80talls deksel rett over cdspilleren. dette vil jeg bytte ut med et rom slikt som de fleste mr2 har.

Heisan.. Stikk innom verkstedet hos din toyotaforhandler og hør om en mekaniker/klargjører har en liggende, disse blir tatt ut når det monteres radio i Hiace og Hilux.. om han har en, får du den sikkert, har kasta en røys av disse selv..
Takk takk det skal jeg gjøre