TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger et bilde!! varsellamper mkII

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #100360  av Master

Noen som har en oversikt over ulike varsellamper man kan få i dashen på en MR2 mkII? Bilde når du har på tenninga (uten å starte motoren) eller manual hadde vært topp! :)

takk

#100583  av Master

Please kan ikke noen være snill å ta bilde av dashbordet sitt når de har på tenninga (og ikke motoren) og legg dette ut her?

Creds til den som orker..

#100607  av Arne rebel

Slik er min med hakket før en kan starte....hvis det kan hjelpe. Men jeg kan ikke garantere at alle pærene er inntakt....
Vedlegg
P4130392.JPG
P4130392.JPG (290.15 kiB) Vist 233 ganger

#100608  av MR2WideBody

Arne rebel skrev:Slik er min med hakket før en kan starte....hvis det kan hjelpe. Men jeg kan ikke garantere at alle pærene er inntakt....
Tror det bildet stemmer ganske bra, etter det jeg husker på min så ser det helt likt ut

#100650  av Master

takk, men er det ikke flere lamper da..? vært fint om noen med original mkII kan ta et bilde, så kan jeg sammenlikne. takk :)

#100691  av Dont_Panic

på min standard mr2 mk2 er det gul oljelampe under den røde. ser ikke den på dette bildet.. en kamerat av meg mangler og den gule oljelampa, og han kjørte bilen tom for olje for ikke lenge siden..

#100694  av Dalan

Dont_Panic skrev:på min standard mr2 mk2 er det gul oljelampe under den røde. ser ikke den på dette bildet.. en kamerat av meg mangler og den gule oljelampa, og han kjørte bilen tom for olje for ikke lenge siden..
Det er det på min også, den gule lampa for "lavt oljenivå" lyser opp når jeg vrir om tenningen.
Kan løpe ut og ta et bilde om noen minutter.

#100715  av Dalan

SÃ¥nn ser det ut hos meg.
Ser at den gule "Check Engine" lampa ikke lyser hos meg men hos Arne Rebel. Lyser den hos dere andre?
Vedlegg
Photo-0078.jpg
Photo-0078.jpg (76.93 kiB) Vist 238 ganger

#100734  av Master

Takk så meget alle sammen :) Dalan: mener CEL skal lyse når du har på tenninga... du burde kjike i manualen og se hvordan du fremprovoserer Check Engine Light (du setter en ledningsbit mellom TE1 og E1 i Diagnosis-boxen din..) hvis CEL blinker raskt i takt har du ingen problemer.. :)

#100776  av sleeper

noen som kunne lagt ut et fra en org mr2 turbo?? i bilen til en kammerat av meg så lyser et lys som vi ikke finner ut hva er...( ser ut som en eksospotte som er varm... :? :? )