TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra-lykter pÃ¥ celica

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#100124  av sw20

hvorfor ødelegge en av dei fineste frontene i verden?????????

#100135  av Erlend

sw20 skrev:hvorfor ødelegge en av dei fineste frontene i verden?????????
Skjønner deg veldig godt :) Men samtidig forstår jeg også de som vil gjøre bilen sin til noe helt unikt! Det som man burde tenke på er vel hvor sjelden bilen ens er...har man en Corolla EX kan man stort sett modifisere alt mulig ved bilen, men hvis man har en rallyhomologeringsmodell eller noe lignende bør man tenke litt mer før man går til store forandringer. Opp til hver enkelt, men er smart å tenke litt på dette...

Synes faktisk at S14-lyktene tiltalte meg en del på Celica jeg! Men skulle jeg gjort noe sånt tror jeg at jeg måtte hatt en GTi og ikke en GT4, og iallefall ikke en GT4 CS....

#100159  av espenk

Evt. sjekke om du får photoshoppa på noen lykter a'la de på denne paseoen :)

Bilde

#100754  av MR_T

Goose skrev:5min med photoshop og vouila :wink:
GOOOSE, hva har du gjort med bilen min!!! :roll: :roll: hehe, nei faan eller sånne lykter skal jeg IKKE ha, kunne kanskje vært tøffere med baklyktene til supra. Er litt bedre slik den ser ut nå, mangler bare senking og spacer bak :)
Vedlegg
DSCF0010 (Medium).JPG
DSCF0010 (Medium).JPG (54.66 kiB) Vist 409 ganger

#100761  av erling

grimfer skrev:Dessuten ville onkel politi ikke like at man kjørte rundt med lyktene nede og grøftelysa tent, så lenge det ikke er parklys på doningen...
Henter park/blink kombinasjonslampe fra nyeste rev. Supra MKIV. :wink:
MR_T skrev:
GOOOSE, hva har du gjort med bilen min!!! :roll: :roll: hehe, nei faan eller sånne lykter skal jeg IKKE ha, kunne kanskje vært tøffere med baklyktene til supra. Er litt bedre slik den ser ut nå, mangler bare senking og spacer bak :)
Er bildet tatt i Arendal?

På en sånn som du har måtte det jo i tilfelle blitt en Currenfront. :wink:
Vedlegg
5etakamayu402b400e59fe3.jpg
5etakamayu402b400e59fe3.jpg (49.26 kiB) Vist 404 ganger

#100816  av Goose

MR_T skrev:

:lol: