TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Danmarks hurtigste bil....

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #97811  av gtfour.dk

Hej alle sammen.

Jeg håber på at se nogle af jer her http://www.vmax.dk/events/index.php?id=135 til DHB ( Danmarks hurtigste bil ) .... :wink:

Sidste år var der kun en der deltog i udlands klassen og vi håber på i år at der kommer mange flere.

Det er et mega party med fede biler, flotte damer, masser af øl og sjov, så kom og vær med .......... :roll:

Sidste år var her over 30.000 personer og vi håber at der i år kommer mange flere.

mvh
Tommy Ohlhoff
http://www.zoomcar.dk/visusercar.asp?id=833

#97828  av CelicaTurbo

Det arrangeres samtidig som vårt landstreff i nord så det kan være at det blir litt magert med representanter fra ts-ogn ;)

#97855  av kennethx

Kanskje noen søringer som er skremt av kjøreturen til Mo.... :)

#97861  av CelicaTurbo

Jepp, dem har nå et alternativ nå da selv om jeg mener det ikke er for langt for de fleste søringene her til lands å dra til ACR. Det må i så tilfelle være dem som holder til i sørvest av landet for dem har vesentlig værre og mer tidkrevende veier oppover mot nord enn hva østlandsfolket har. For dem er det vel egentlig mest hensiktsmessig å først kjøre til Oslo og deretter kjøre nordover. Men, for disse er det jo meget enkelt å komme seg til Danmark da, det er bare en kort båttur over dammen :)

#101001  av Johnny_Bravo

CelicaTurbo skrev:Jepp, dem har nå et alternativ nå da selv om jeg mener det ikke er for langt for de fleste søringene her til lands å dra til ACR. Det må i så tilfelle være dem som holder til i sørvest av landet for dem har vesentlig værre og mer tidkrevende veier oppover mot nord enn hva østlandsfolket har. For dem er det vel egentlig mest hensiktsmessig å først kjøre til Oslo og deretter kjøre nordover. Men, for disse er det jo meget enkelt å komme seg til Danmark da, det er bare en kort båttur over dammen :)
Ja vi østlendinger er heldige gett :)