TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• lys-styring

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #100889  av lasse

Er det noen her som kan fortelle meg hvilken ledning (fargekode) jeg må klippe for at vippelyktene skal gå ned igjen uten at jeg må skru lyset helt av?
Dette har plaget meg helt siden jeg kjøpte bilen...
 #100892  av Mr.Maximuz

fordi? du bare skal kjøre med tåkelysene? men da er det jo bare å aldri vri lysbrytern helt opp i første omgang..eller?

#100906  av sindrejl

dette plager meg også svært mye.. er spesielt om man skal bruke lyshorn så detter ikke lysene ned før man vrir på bryteren,. folk her vet hvilken farge på mk2.. men ingen vet hva man skal gjøre på mk1.. :(
 #100948  av Ivar

Mr.Maximuz skrev:fordi? du bare skal kjøre med tåkelysene? men da er det jo bare å aldri vri lysbrytern helt opp i første omgang..eller?
Fordi han har lyst til å vinke til andre mr2er? :wink:

#100979  av Dalan

Se her

Når vi først er inne på det; Jeg fant to tynne røde ledninger i den boksen, hvilken av de er det jeg skal gjøre kort prosess på? :?
Nei jeg skjønte ikke hvilken som var nummer 6.. :P

#101032  av lasse

Hjertelig takk!!!
Skal ut og skru med en gang :D

#101305  av chris

Dalan skrev:Se her

Når vi først er inne på det; Jeg fant to tynne røde ledninger i den boksen, hvilken av de er det jeg skal gjøre kort prosess på? :?
Når JEG klarte det må du også klare det ;)

#101314  av lasse

Ikkeno problem!
NÃ¥ funker det som det skal!!!
:lol:

#101335  av Dalan

chris skrev:

Var det en utfordring? :mrgreen:

#101336  av jumbo

Jeg endte opp med aa legge den ledningen via bryter i kupeen jeg... parkeringsposisjonen paa vippelyktene er kjekk noen enkelte ganger, f.eks ved vask...

#101368  av Jarl

sindrejl skrev:dette plager meg også svært mye.. er spesielt om man skal bruke lyshorn så detter ikke lysene ned før man vrir på bryteren,. folk her vet hvilken farge på mk2.. men ingen vet hva man skal gjøre på mk1.. :(
Det er samme greia på mk1, har selv gjort det på min...

#101414  av sw20

kan ta eit bilde av den e klipte...

#101573  av chris

Dalan skrev:
chris skrev:

Jepp :mrgreen:

#101575  av Dalan

chris skrev:
Dalan skrev:
chris skrev: Når JEG klarte det må du også klare det ;)
Skal gå på med med målrettet blikk og overfriskt mot når jeg får igjen bilen :mrgreen:

#101581  av chris

Dalan skrev:
chris skrev:
Dalan skrev: Var det en utfordring? :mrgreen:
Skal gå på med med målrettet blikk og overfriskt mot når jeg får igjen bilen :mrgreen:
Husk å skriv rapport å ta masse bilder da :mrgreen: