TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• HJELP!!! (Hvem lager dette kit'et?)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #87775  av Azrael

Hei. Jeg lurer fælt på hvem som er produsent av dette styling kitet til MR2. Har søkt en del på nettet, men finner ingen som leverer det bortsett fra TSI ,og jeg er mest lysten på å bestille fra utlandet (penger spart, er penger tjent). Tenkte da at jeg kunne legge ut noen bilder her, for her er det sikkert noen som vet.

Bilde

Bilde

#87787  av 2000celica

Er ikke sikker , men syns det ligner litt på Kaminari?
Noen andre? :roll:
Vedlegg
91MR2.1.jpg
91MR2.1.jpg (12.99 kiB) Vist 3936 ganger
91MR2.jpg
91MR2.jpg (13.94 kiB) Vist 3936 ganger

#87804  av angrykid

er ikke kaminari i allefall. Det ser ut som en border/bomex front. Husker ikke helt forskjellen sånn i detaljer på de to, men dem er ganske like..

#87810  av mr.two

Bomex front. Bak ended er jeg litt usikker på, kan minne om orginalfanger med Border kanter som er " moldet " inn i fangeren.

#88845  av Restyle

Vi selger også Bomex - og Kaminari også..
ORIGINALT..

God kvalitet!

#92396  av Ace

Det er ingen av delene :P

Jeg har forhøt meg litt om akkurat det kittet der ...
er samme som du finner på http://www.scanstyling.dk ?

da er det iaff tyske SAVAGE som produserer det ....

#92402  av Restyle

Vi selger Savage også! :)

#92411  av jumbo

Det er hvertfall ikke noen bomex front nei, den du tenker på har en ekstra rektangulær åpning over skiltet (midt på nesa)

#92637  av Azrael

Ace skrev:Det er ingen av delene :P

Jeg har forhøt meg litt om akkurat det kittet der ...
er samme som du finner på http://www.scanstyling.dk ?

da er det iaff tyske SAVAGE som produserer det ....
Tusen takk. Det var det kitet jeg lette etter :D

#101555  av celica_st205

Ligner ikke dette på TRD sin styling da?

#101587  av mr.two

Vel, forskjellen på Bomex fronten og denne Savage fronten er vel i realiteten ikke veldig stor :wink: Ville kjøpt Bomex fremfor denne lite kreative copycat'en Savage...

#101606  av Azrael

Takker for alle svar :D . Det var den Savage stylinga jeg lette etter. Men etter litt konsultasjon med Restyle`s selger endte jeg opp med en annen styling. Den var både billigere, tøffere enn Savage kitet. Vil komme tilbake med bilder og slikt så fort jeg har fått delene.

#101839  av sindrejl

nå er vel kaminari til mk2 noe av det peneste jeg vet om .. tror nok jeg ville valgt bomex eller kaminari fremfor rimeligere kopier :)

#101840  av sindrejl

Azrael skrev:Takker for alle svar :D . Det var den Savage stylinga jeg lette etter. Men etter litt konsultasjon med Restyle`s selger endte jeg opp med en annen styling. Den var både billigere, tøffere enn Savage kitet. Vil komme tilbake med bilder og slikt så fort jeg har fått delene.
ah du har bestillt alt ja.. jeg må lære å lese alle poster før jeg svarer :)