Får feilkode 54, og nivå er riktig, ic pumpe går ikke da jeg napper ut sikring til efi og vrir om tenninga
Hatt av fangeren idag, kobblet på til waterinjection (grise enkelt)
Syntes jo vifta til ic radiatoren så litt ubrukt ut, så jeg kobblet på strøm direkte fra batteriet, gnistra litt, men vifta starta den. Det er alt sånn elektrisk jeg har vært borti som kan ha noe med dette og gjøre. Noen som vet om jeg kan ha kortsluttet noe? Og eventuelt hvordan jeg får sjekket ut dette. finner ingen info om hvordan det er bygget opp.
Har prøvd og resette feil et par ganger også, det kommer ingen feil på tomgang, men så fort jeg setter igang så kommer motorlampe. Ikke går den bra heller, går fra fin tenning til nesten null tenning, forbannede sikkerhets system i ecu
Men en liten trøst er at nå har jeg waterinjection, klarer meg fint uten lyktespylere da


Hatt av fangeren idag, kobblet på til waterinjection (grise enkelt)
Syntes jo vifta til ic radiatoren så litt ubrukt ut, så jeg kobblet på strøm direkte fra batteriet, gnistra litt, men vifta starta den. Det er alt sånn elektrisk jeg har vært borti som kan ha noe med dette og gjøre. Noen som vet om jeg kan ha kortsluttet noe? Og eventuelt hvordan jeg får sjekket ut dette. finner ingen info om hvordan det er bygget opp.
Har prøvd og resette feil et par ganger også, det kommer ingen feil på tomgang, men så fort jeg setter igang så kommer motorlampe. Ikke går den bra heller, går fra fin tenning til nesten null tenning, forbannede sikkerhets system i ecu

Men en liten trøst er at nå har jeg waterinjection, klarer meg fint uten lyktespylere da

91 auda 90 quattro 20v
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000
x91 Celica GT4 Carlos Sainz nr 2993 av 5000