Dice skrev:grimfer skrev:
Jg vil GJERNE komme i kontakt med noen som har 18 toms 225 bredde godkjent i vognkortet sitt! Hadde vært greit å ha en kopi av et vognkort eller to å slå i bordet med, om det skulle bli trøbbel...
Smart tenkt grimfer, du kan være inne på noe der. Statens vegvesen (eller biltilsynet som dere kaller det) baserer hele sin virksomhet på lover og regler og ikke skjønn. Er det noen som har fått det godskjent, så kan de vel ikke forskjellsbehandle folk?(slik som i retten der de referer til andre saker)
Jeg undrer meg på om hvor mye jeg må betale for å få tilført dette i vognkortet mitt?
Jeg har TÜV-papirer på det som finnes av ekstrating til bilen min, både 18" felger med 225/35 gummi, effekt-eksos og styling, og det kan vel kanskje være greit å få det på vognkortet først som sist...
Men det er jo tyske papirer da, som kan lastes ned fra TTE sine hjemmesider. Må de ha dem på norsk? Hmm, må sjekke litt rundt dette i morgen.
2000 Lexus IS 200
x - 2001 Celica T-Sport
x - 1997 Celica AT200
x - 1999 Corolla
---
Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one.