Ikke akkurat Toyota da, men jeg kan trekke "nesten" alt uten å tenke på politiet, det er en 2001modell Chevrolet silverado pickup med 6,0l og 300hk, går meget godt og er dønn strøken med meget lav km 50k, bilder kommer 

Mr2Nyter'n;p skrev:Ohh... Grombil det da! Gratulerer4600kg![]()
Hvor tung henger kan man egentlig dra med en sånn en? Med driftsbrems mener jeg...
TOYPARTS skrev:Ikke akkurat Toyota da, men jeg kan trekke "nesten" alt uten å tenke på politiet, det er en 2001modell Chevrolet silverado pickup med 6,0l og 300hk, går meget godt og er dønn strøken med meget lav km 50k, bilder kommerVi har "kjørt om kapp"
TOYPARTS skrev:men jeg kan trekke "nesten" alt uten å tenke på politietDet trodde jeg at jeg kunne også.... helt til jeg så blålysene blinke i speilet.
kennethx skrev:Og det gikk ikke så bra, ellerTOYPARTS skrev:Ikke akkurat Toyota da, men jeg kan trekke "nesten" alt uten å tenke på politiet, det er en 2001modell Chevrolet silverado pickup med 6,0l og 300hk, går meget godt og er dønn strøken med meget lav km 50k, bilder kommerVi har "kjørt om kapp"
GT_rider skrev:Hallo, lastebil vs Celica.....kennethx skrev:Og det gikk ikke så bra, ellerTOYPARTS skrev:Ikke akkurat Toyota da, men jeg kan trekke "nesten" alt uten å tenke på politiet, det er en 2001modell Chevrolet silverado pickup med 6,0l og 300hk, går meget godt og er dønn strøken med meget lav km 50k, bilder kommerVi har "kjørt om kapp"
TurboKnut skrev:Han har stort sett hele alfabetet i førerkortet sittTOYPARTS skrev:men jeg kan trekke "nesten" alt uten å tenke på politietDet trodde jeg at jeg kunne også.... helt til jeg så blålysene blinke i speilet.![]()
![]()
Bare vær sikker på at du har C1E på lappen din så kjører du sikkert.
http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.ph ... sc&start=8